Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z obrotami przy zmianie biegow


Maniek0102

Rekomendowane odpowiedzi

Audi a4 B7 1.8t
Swap z tip tronic na manual 6 biegów
Swap z ośki na quattro
Mapa zrobiona z 163 km 220 nm
na 210 km 320 nm u gregor10 
I teraz problem:
Auto dosyć długo schodzi z obrotów, gdy go przygazuje np do 5 tys obrotów na biegu jałowym obroty zbyt długo spadają.   A teraz najgorsze, przy dynamicznej jeździe przy zmianie biegu np. z 2 na 3 lub z 3 na 4 itp. przy 4 tys. obr. obroty podskakują do 5 tysięcy i dopiero wtedy spadają, im wyższe obroty przy zmianie biegu tym bardziej podskakują. Nie da się normalnie zmienić biegu na wyższy przy dużych obrotach. Zawór DV sprawdzony jest ok. Czujnik położenia pedału sprzęgła wymieniony. Poprawy brak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz przypadkiem overboosta? Komplet logów i od siebie powiem że na serii miałem tak samo, ale jak poszły spore mody problem sam znikł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze że nie mam pojęcia. Takiego go już kupiłem. Najlepiej by było jak by ktoś mi polecił jakiegoś dobrego mechanika, który by mi pomógł to ogarnąć z okolicy Częstochowy a nawet Śląska ( mogę podjechać i zostawić auto byle by było warto) jest to strasznie denerwujące a paproki z mojej okolicy rozkładają ręce 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór n75 może mieć z tym coś wspólnego? Szukam, czytam i na niego natrafiłem. Ale tym sposobem można pół auta wymienić i nie znalesc przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czujnik sprzęgła działa prawidłowo? Podglądałeś vagiem? Jak nie czujnik to prędzej jakaś nieszczelność, n75 odpada. Logi też by się przydały, bo można by wykluczyć kilka rzeczy, a tak to nic sam nie zrobisz więc albo weź się za samodzielną diagnostykę lub oddaj to w ręce, które znają 1.8t na wylot.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnika sprzęgła vagiem nie sprawdzałem, poprostu wymieniłem bo za org zapłaciłem ok 50 zł. Kazde połączenie psikalem plakiem, obroty nic nie wzrosły. Z chęcią bym oddal takim co znają 1.8t na wylot, ale ciężko takich znaleźć, u mnie w okolicy na pewno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanał 066  na vagu i sprawdzić czy czujnik działa, niestety po swapach nieraz takie tematy nie są ogarniete do końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Łukasz13 napisał:

Kanał 066  na vagu i sprawdzić czy czujnik działa, niestety po swapach nieraz takie tematy nie są ogarniete do końca.

Można też chyba bez vaga, włączyć tempomat i wcisnąć sprzęgło. Tempomat powinien się wyłączyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam niestety tempomatu to tak nie sprawdzę. Podjadę do znajomego w tym tygodniu, który ma vaga to obczaje i dam znać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany :). Podpinalem samochód pod vaga i na kanale 66 przy wciśnięciu sprzęgła było brak reakcji. Kupiłem nowy czujnik, zamontowałem i jak ręką odjął. Widocznie poprzedni czujnik który był wymieniany był uszkodzony, źle zamontowany, lub uszkodzony przy montażu. Wielkie dzięki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...