mani3k 0 Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 (edytowane) Witam Pytanko odnośnie obniżenia czy też blokady mocy w silniku. Samochód z Holandii, Audi A4 B8 2014 190 km podobno zablokowany do 163 km. W Holandii płaci się podatek od mocy, dlatego podobno został zablokowany. Czy istnieje w ogóle opcja obniżenia mocy i czy da się to jakoś "odblokować"? Edytowane 11 Listopada 2019 przez mani3k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 Musiałbyś wgrać mapę. Lepiej od razu jechać na chip i mieć 190+ KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mani3k 0 Opublikowano 11 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 Czyli ogólnie rzecz biorąc istniej opcja obniżenia/blokady mocy z tych 190 na np. 163? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 Tak, na Belgię wypuszczano 2,7 TDI w wersji 163 KM, chociaż seria ma 190 KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mani3k 0 Opublikowano 12 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 W związku z tym jeszcze jedno pytanie, czy się różnią silnik CNHA od silnika CNHC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się