Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpnięcie


aprox99

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przy dodawaniu gazu na postoju na luzie, np do 2300 obrotów i szybkim ściągnięciu nogi z gazu mam mocne szarpnięcie gdzieś przy 2100-2200 obrotach. Macie coś takiego, czy mam sobie głowę dwumasą zawracać? Pozdr 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, aprox99 napisał:

Witam, przy dodawaniu gazu na postoju na luzie, np do 2300 obrotów i szybkim ściągnięciu nogi z gazu mam mocne szarpnięcie gdzieś przy 2100-2200 obrotach. Macie coś takiego, czy mam sobie głowę dwumasą zawracać? Pozdr 

Wciśnij sprzęgło, jak to dwumasa to powinno przestać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok wypróbuję, robiłem przed chwilą w zafirze cdti, 180 tsd km i tam tego nie było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, aprox99 napisał:

Ok wypróbuję, robiłem przed chwilą w zafirze cdti, 180 tsd km i tam tego nie było. Na niemieckim piszą że niby to normalne przy wzdłużnie zabudowanym silniku a ja uważam że nie

 

Edytowane przez aprox99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jak jest to mocne, u mnie też budą rusza przy depnięciu gazu, kwestia momentu skręcającego i bezwładności wału/sprzęgła bo koła są blisko silnika i dźwignia jest mała. W poprzecznie masz całą długość auta to nie ruszy budy, ale silnik chodzi też.

Dwumasa głównie czuć na niskich obrotach i biegach 1/2 jak jest na wykończeniu.

Ewentualnie przy gaszeniu może zatelepać.

Edytowane przez xardas654
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.11.2019 o 21:43, xardas654 napisał:

Zależy jak jest to mocne, u mnie też budą rusza przy depnięciu gazu, kwestia momentu skręcającego i bezwładności wału/sprzęgła bo koła są blisko silnika i dźwignia jest mała. W poprzecznie masz całą długość auta to nie ruszy budy, ale silnik chodzi też.

Dwumasa głównie czuć na niskich obrotach i biegach 1/2 jak jest na wykończeniu.

Ewentualnie przy gaszeniu może zatelepać.

Czyli rozumiem jeżeli przy ruszaniu samochodem szarpie to będzie dwumas ? Po puszczaniu sprzęgła jest takie zatelepanie i później przy ,mianie biegów i puszczaniu sprzęgła czuć delikatne szarpnięcie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ofikruszon napisał:

Czyli rozumiem jeżeli przy ruszaniu samochodem szarpie to będzie dwumas ? Po puszczaniu sprzęgła jest takie zatelepanie i później przy ,mianie biegów i puszczaniu sprzęgła czuć delikatne szarpnięcie 

Najprawdopodobniej, wcześniej warto jeszcze na poduszki popatrzeć bo też mogą drgania generować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, ofikruszon napisał:

Czyli rozumiem jeżeli przy ruszaniu samochodem szarpie to będzie dwumas ? Po puszczaniu sprzęgła jest takie zatelepanie i później przy ,mianie biegów i puszczaniu sprzęgła czuć delikatne szarpnięcie 

Sprawdź jeszcze ten odbój co wchodzi w pas przedni,możliwe że już u Ciebie go nie ma i metalowe mocowanie tego odboju stuka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...