przemek9709 0 Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Panowie planuje zmienić sprężyny i amorki, zastanawiam sie nad wrzuceniem amorków 1be + do tego sprężyny -35 lub gwint mts gold. Co będzie lepszym rozwiazaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 Zależy do czego będziesz używał auta. Gwint nie jest dobrym rozwiązaniem jak auto będzie do codziennego użytku. Spadnie komfort jazdy i szybciej będziesz wykańczać elementy amortyzujące w aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek9709 0 Opublikowano 15 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 4 godziny temu, Langista napisał: Zależy do czego będziesz używał auta. Gwint nie jest dobrym rozwiązaniem jak auto będzie do codziennego użytku. Spadnie komfort jazdy i szybciej będziesz wykańczać elementy amortyzujące w aucie. Auto używam do codziennej jazdy więc właśnie się zastanawiam a drogi w okolicy mam dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trewor87 5 Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 10 godzin temu, Langista napisał: Gwint nie jest dobrym rozwiązaniem jak auto będzie do codziennego użytku. Akurat w przypadku A4 to stwierdzenie to, bez urazy, bzdura ;) Magia wielowahacza... Nawet na gwincie auto nadal zostawia pewną dozę komfortu. Oczywiście dopuszczam przypadki osób, którym nawet i na seryjnym zawieszeniu bywa za twardo, jednak nie skreślałbym gwintu jako rozwiązania na co dzień. W A4 takie rozwiązanie sprawdza się dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 No to załóż i ciesz się stabilniejszą jazdą po ulicach jak po torze wyścigowym i wymieniaj mocowania elastyczne / poduszki / wahacze szybciej niż normalnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek9709 0 Opublikowano 15 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 Seryjnie auto ma zawieszenie 1BA więc komfort jest a że zbliża się wymiana amortyzatorów to myślałem nad zmianą na coś innego Największym minusem jest to że za wysoko trochę auto stoi i mi się rochę nie podoba :/ Gwint mts gold jest wgl warty uwagi? Bo do 1500zl nic innego z gwintow nie ma, czy szukać amortyzatorów sportowych lub od 1BE a do tego sprężyny obniżające? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 Ja bym szedł w to co jest w oryginale, nie aftermarket (jeżeli auto ma służyć na codzien, nie na spoty, wierz mi, wiem co mówię). Ja mam te niższe i mnie auto tak stoi MTS dobra firma, aczkolwiek z gwintów najbardziej polecają KW, mają opcję regulacji (miękki, średni i twardy) i są trwalsze, jednak już kosztują więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mastek 2 Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 Jeśli chcesz bardzo twardo- gwint Jeśli chcesz obniżenie i trochę komfortu- springi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się