Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana amortyzatorów


przemek9709

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie planuje zmienić sprężyny i amorki, zastanawiam sie nad wrzuceniem amorków 1be + do tego sprężyny -35 lub gwint mts gold. Co będzie lepszym rozwiazaniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy do czego będziesz używał auta. Gwint nie jest dobrym rozwiązaniem jak auto będzie do codziennego użytku. Spadnie komfort jazdy i szybciej będziesz wykańczać elementy amortyzujące w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Langista napisał:

Zależy do czego będziesz używał auta. Gwint nie jest dobrym rozwiązaniem jak auto będzie do codziennego użytku. Spadnie komfort jazdy i szybciej będziesz wykańczać elementy amortyzujące w aucie.

Auto używam do codziennej jazdy więc właśnie się zastanawiam a drogi w okolicy mam dobre 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Langista napisał:

Gwint nie jest dobrym rozwiązaniem jak auto będzie do codziennego użytku.

Akurat w przypadku A4 to stwierdzenie to, bez urazy, bzdura ;) Magia wielowahacza... Nawet na gwincie auto nadal zostawia pewną dozę komfortu. Oczywiście dopuszczam przypadki osób, którym nawet i na seryjnym zawieszeniu bywa za twardo, jednak nie skreślałbym gwintu jako rozwiązania na co dzień. W A4 takie rozwiązanie sprawdza się dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to załóż i ciesz się stabilniejszą jazdą po ulicach jak po torze wyścigowym i wymieniaj mocowania elastyczne / poduszki / wahacze szybciej niż normalnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjnie auto ma zawieszenie 1BA więc komfort jest a że zbliża się wymiana amortyzatorów to myślałem nad zmianą na coś innego :) Największym minusem jest to że za wysoko trochę auto stoi i mi się rochę nie podoba :/ Gwint mts gold jest wgl warty uwagi? Bo do 1500zl nic innego z gwintow nie ma, czy szukać amortyzatorów sportowych lub od 1BE a do tego sprężyny obniżające? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym szedł w to co jest w oryginale, nie aftermarket (jeżeli auto ma służyć na codzien, nie na spoty, wierz mi, wiem co mówię). Ja mam te niższe i mnie auto tak stoiIMG_20190922_153751.jpg

MTS dobra firma, aczkolwiek z gwintów najbardziej polecają KW, mają opcję regulacji (miękki, średni i twardy) i są trwalsze, jednak już kosztują więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz bardzo twardo- gwint

Jeśli chcesz obniżenie i trochę komfortu- springi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...