Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem ze znalezieniem nowych sprezyn 1BE


Pomocny

Rekomendowane odpowiedzi

Chce zamienic sprezyny z 1BA na 1BE, szukalem tych sprezyn w intercarsie, nawet w katalogach producentow sprezyn, i wedlug tego to chyba wszystkie sa tylko 1BA, tu zaczyna byc problem, wiec chyba zostaje tylko ASO. A chce tego uniknac. Nie wazne czy szukam do 1.9 tdi, czy 1.8 t, bo wedlug zebranych informacji i tak wysokosc na przod to 355mm a na tyl 388mm. Jesli ktos bardziej sie na tym zna, lub juz wymienil u siebie to prosze o podanie numeru seryjnego sprezyny. Audi A4 B5 1.9tdi, naped na przednia os, manual. Ewentualnie mogę kupic uzywane, oczywiscie za rozsadne pieniadze. Prosze o pomoc. 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sportowe-sprezyny-obnizajace-Audi-A4-B5-
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 545 zł - Sportowe sprężyny obniżające...

Czy takie beda dobre do 1.9 tdi, bo w eibach pro kit pisze ze pasuja od 1.8 do 2.8, a w mtsie juz nie, wiec jaka jest prawda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co odkryłem, to mało kto wie jak ogarnąć tutaj sprężyny, sam zadałem konkretne pytanie, z kat. wagową itd. Nie jesteśmy pierwsi, a nikt nie dostał konkretnej odpowiedzi, bo ile jest rodzajów sprężyn do Audi, to wiem, jakie są nr też wiem, tylko że nie ma takich, pod akurat moją kategorię wagową, a nie raz, nie dwa widziałem B5 stojące wyżej niż Allroad :D,m a tego chcę uniknąć, tak samo jak obniżenia zawieszenia.

Edytowane przez Talpa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widziałem nigdy zamienników do 1BE, nie mówiąc już o kategoriach wagowych.

Zestawy obniżające typu Eibach/MTS często mają obniżenie podane względem serii czyli 1BA, a 1BE to jest -20mm + to co sprężyny zgniotły się przez lata eksploatacji. Podejrzewam że zestaw -20 albo -30mm będzie bardzo zbliżony do tego co masz aktualnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może i mi pomożecie, taki post zestaw amorów Sachs przód 557 833, tył 280 562, szukam teraz sprężyn, VIN AUZZZ8DZ1A045175. Chciałbym usztywnić auto, nie obniżyć (nie proponujcie ProKit itd.), mam wystarczająco dużo szorowania po krawężnikach w Subaru. Problem jaki napotkałem, jest następujący, czy jeżeli dobiorę grubsze sprężyny, np o 5mm, to będzie odczuwalne? Wiem, że nie tylko od tego parametru zależy "sztywność" sprężyny, ale nie wiem czym się sugerować. Zawieszenie to 1BA, kategorie wagowe to OYE i OJG, auto buja mi się niemiłosiernie, wiem że to są głównie amory, ale jak już będę wyciągać, to wymienię sprężyny, dodam że trzy mam jakieś nowe, nie mają żadnych oznaczeń, jedna jest fabryczna (przód), więc i tak muszę przód wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Talpa napisał:

To może i mi pomożecie, taki post zestaw amorów Sachs przód 557 833, tył 280 562, szukam teraz sprężyn, VIN AUZZZ8DZ1A045175. Chciałbym usztywnić auto, nie obniżyć (nie proponujcie ProKit itd.), mam wystarczająco dużo szorowania po krawężnikach w Subaru. Problem jaki napotkałem, jest następujący, czy jeżeli dobiorę grubsze sprężyny, np o 5mm, to będzie odczuwalne? Wiem, że nie tylko od tego parametru zależy "sztywność" sprężyny, ale nie wiem czym się sugerować. Zawieszenie to 1BA, kategorie wagowe to OYE i OJG, auto buja mi się niemiłosiernie, wiem że to są głównie amory, ale jak już będę wyciągać, to wymienię sprężyny, dodam że trzy mam jakieś nowe, nie mają żadnych oznaczeń, jedna jest fabryczna (przód), więc i tak muszę przód wymienić.

Jest lipa, bo ostatnio byłem w sklepie, i szukałem sprężyn, okazało się że wszystkie w zamienniku są do zawieszenia standard, nawet nie podają wymiarów, ani kategorii wagowej, bo po podaniu marki, modelu, silnika, są tylko takie i tyle, taki jest wybór, szukałem w starszej wersji TecDoc, też są wszystkie standardowe, i pokazuję też te pro kity, jak ktoś chcę obniżyć. Jak dowiem się coś więcej na ten temat do dam znać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Pomocny napisał:

Jest lipa, bo ostatnio byłem w sklepie, i szukałem sprężyn, okazało się że wszystkie w zamienniku są do zawieszenia standard, nawet nie podają wymiarów, ani kategorii wagowej, bo po podaniu marki, modelu, silnika, są tylko takie i tyle, taki jest wybór, szukałem w starszej wersji TecDoc, też są wszystkie standardowe, i pokazuję też te pro kity, jak ktoś chcę obniżyć. Jak dowiem się coś więcej na ten temat do dam znać

A ma ktoś dostęp do wymiarów tych sprężyn? Mając takie coś, już można kombinować, wiem jakie sprężyny są oryginalne (nie podają rozmiarów, a przynajmniej, ja nie znalazłem), ale cena powala. Na stronie autoplus 491zł za 1 JEDNĄ sztukę, jeżeli nie znajdę, to kupię te cholerne Eibachy, walnę podkładki jakieś i tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Talpa napisał:

A ma ktoś dostęp do wymiarów tych sprężyn? Mając takie coś, już można kombinować, wiem jakie sprężyny są oryginalne (nie podają rozmiarów, a przynajmniej, ja nie znalazłem), ale cena powala. Na stronie autoplus 491zł za 1 JEDNĄ sztukę, jeżeli nie znajdę, to kupię te cholerne Eibachy, walnę podkładki jakieś i tyle...

Ale za te eibachy za sztukę? Poszukaj gdzie indziej, bo za 4 szt eibacha to jest sprzedawane w kompletach, kosztują około 550 zł, w zależności od sklepu , czasami można kupić taniej, ale jak ktoś chcę tyle za jedną to przegięcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po sztuce to nie wiem, ale to bez sensu, jak kupować to całe, zawieszenie, ori sprężyn nie znajdziesz dużo taniej...  Nawet za granicą chodzą po 130$

15 godzin temu, Pomocny napisał:

Ale za te eibachy za sztukę? Poszukaj gdzie indziej, bo za 4 szt eibacha to jest sprzedawane w kompletach, kosztują około 550 zł, w zależności od sklepu , czasami można kupić taniej, ale jak ktoś chcę tyle za jedną to przegięcie

Wiem po ile są Eibachy, ale nie chcę obniżać auta, stary już jestem, a taczkę mam w Subaru, audi ma być hm, chciałbym żeby było oryginalne na ile się da. Źle zrozumiałem, nie za Eibachy, za ori sprężyny 530zł

Edytowane przez Talpa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.12.2019 o 19:55, Dev napisał:

daj VIN

Czy te amory  Sachs przód 557 833, tył 280 562, poradzą sobie z Eibachami? Czy lepiej je odesłać, na co mam kilka dni i kupować Bilsteiny B6? Czy bardzo skróci się życie takiego amorka, drogi mam u siebie dobre, nie jeżdżę jakoś wybitnie agresywnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...