Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem po wymianie silnika


mateusz5552

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Otóż jak w temacie, po wymianie silnika nastąpił problem odpala pochodzi kilka sekund i gaśnie. Osprzęt ze starego silnika, wszystko działało. Nie wymieniałem tylko czujników stukowych. Auto stało przez tydzień na odłączonym akumulatorze, po odczycie błędów: 

Address 01: Engine       Labels: 06B-907-557-ALT.LBL
   Controller: 8E0 909 557 
   Component: 2.0L R4/5VS         0003
   Coding: 0011501
   Shop #: WSC 63351
   VCID: F093D3C3A3BB
No fault code found.
Readiness: 0110 0101

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes       Labels: 8E0-614-517.LBL
   Controller: 8E0 614 517 
   Component: ABS/ESP front       1726
   Coding: 04275
   Shop #: WSC 06435
   VCID: E5BDB2976C79
2 Faults Found:
18256 -  Please check DTC Memory of Engine Controller
            P1848 - 35-10 -   - - Intermittent
01826 -  Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30
            35-00 -   -

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC       Labels: 8E0-820-043.LBL
   Controller: 8E0 820 043 
   Component:   A4 Klimaautomat   0912
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 63351
   VCID: DECF9D7B492F
2 Faults Found:
01274 -  Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
            41-10 -  Blocked or No Voltage - Intermittent
00604 -  Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
            30-10 -  Open or Short to Plus - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.       Labels: 8E0-907-279-8E2.LBL
   Controller: 8E0 907 279 C
   Component: int. Lastmodul  RDW 0102
   Coding: 00001
   Shop #: WSC 63351
   VCID: 321799CBED37
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags       Labels: 8E0-959-655-84.LBL
   Controller: 8E0 959 655 
   Component: Airbag 8.4E         3001
   Coding: 0010602
   Shop #: WSC 63351
   VCID: F49BDFD3D7A3
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel       Labels: 8E0-953-549.LBL
   Controller: 8E0 953 549 F
   Component: Lenksáulenmodul     0308
   Coding: 00012
   Shop #: WSC 63351
   VCID: 361FA5DB015F
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments       Labels: 8E0-920-9xx-8E2.LBL
   Controller: 8E0 920 900 H
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D22
   Coding: 00100
   Shop #: WSC 00222
   VCID: 29257EA7C0E1
   WAUZZZ8E42A105829     AUZ6Z0A0223705
2 Faults Found:
01316 -  ABS Control Module
            49-10 -  No Communications - Intermittent
01304 -  Radio
            49-00 -  No Communications

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.       Labels: 8E0-959-433-MAX.LBL
   Controller: 8E0 959 433 AE
   Component: Komfortgerát T01    0315
   Coding: 07008
   Shop #: WSC 63351
   VCID: 749B5FD357A3
1 Fault Found:
00532 -  Supply Voltage B+
            37-10 -  Faulty - Intermittent

 

Dwa razy załapał i chodził równo na wolnych obrotach ale po dodaniu gazu nie wkręcił na obroty i strasznie buczał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wymieniałem silnik, po odpaleniu pochodził chwilę, zaczął się dusić i zgasł. Później odpaliłem pracował nierówno. Ogólnie miałem dużą dziurę w dolocie - konkretnie z kolektora na dole wpiął się wąż.

Gdy odpiąłem wtyczkę od rozrządu nie chciał odpalić, jak odpalił to gasł. Wtedy żadnego błędu na komputer nie wyrzuciło.

Myślę, że nie pozostaje nic innego jak sprawdzić wszystkie połączenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie buczy z okolic kolektora i przepustnicy. Węże od gruszki powpinane, te zaworki z tyłu również. już nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat w alcie węży jest od groma. Sprawdź te przy przepustnicy i odmę sprawdź. Skorzystaj z 

IFINTERFACE.COM

Программа ETKA, Program ETKA, ETKA онлайн, ETKA-онлайн, этка онлайн, этка-онлайн, ETKA online, ETKA-online, VOLKSWAGEN, AUDI...

 i poszukaj schematów podłączenia. Może faktycznie jeden z węży ma jakis problem. Nie sądzę żeby to była wina samego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko podłączone dobrze, pyli paliwem, iskra jest. Swiece czarne i mokre i dalej nie gada. Czy może się przez coś zapłon przestawic? czujnik połozenia wału i wałków wymieniałem.... szczerze? ręce opadają :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, może podłącz kompa i jak odpali, będzie chodzić na niskich obrotach zobacz parametry pracy,może tam cos znajdziesz.

powiem szczerze ze bladego pojęcia nie mam co to może być. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślę, ze w zasadzie jak odpali i przez chwile równo pracuje to może odcina mu paliwo. Gdzieś czytalem Na forum ze jak jakiś czujnik jest uszkodzony to może odcinać paliwo ale za cholerę nie jestem w stanie przypomnieć sobie jaki to czujnik. Immo działa? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak immo dZiała. Jest to silnik od passata ale to chyba nie robi różnicy. Paliwo podaje cały czas- świece mokre. Tak jakby powietrza nie dostawal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze to być wina komputera? Trzeba jakoś stroic silnik do komputera? Symbol silnika ten sam wręcz identyczny tylko od passata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik na pewno ten sam, a zrób dziurę w dolocie, rozepnij jakiś wąż ? taka desperacka próba ?

teoretycznie mogłoby to być od komputera, ale on się nie psuje tak o. Skoro działało wcześniej to i dalej powinno działać.

Spróbuj nagrać jak probuje odpalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa razy odpalił mi bez do lotu i chodził równo przy dodaniu gazu sie dlawil ale chodził równo. Później juz bez znaczenia czy z dolotem czy bez. Zdjalem wąż z przepustnicy i zero reakcji, zdjalem zaworki od kolektora i nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie problemem nie jest brak powietrza, chyba że przepustnica jest zamknięta i zablokowana w tej pozycji. Sonda raczej nie ma znaczenia, choć po kasacji błędu nie powinna wyrzucać od razu błędu. Dziwne że komputer nic nie wyrzuca... 

To trzeba usiąść, popatrzeć, pomyśleć, zapalić, wypić. Nic do głowy nie przychodzi, będę myśleć. Jak coś wpadnie w łep to podeślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...