Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB Prośba o analizę


kerad94

Rekomendowane odpowiedzi

Próbowałem odkręcić teraz korek wlewu oleju, było bardzo ciężko, był przyssany, po jego siłowym wyciagnieciu obroty spadły gwałtownie jakby miał zgasnąć, potem utrzymywały się około 800 ale pracował nie równo. Czy to będzie na 100% teraz ten zaworek? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko na to wskazuje ale jak wymienisz to się dowiesz. 40 zl to nie majątek, a dalej tak jeżdżąc możesz dodatkowo wywalić uszczelnienia w silnikii przez nieprawidłowe działanie odmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w ASO najwczesniej na poniedziałek mogą mieć :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu wczorajszym został wymieniony zaworek odmy, co prawda nie na oryginał, tylko na zamiennik firmy vaico i problemy z zasysaniem korka oleju i wysokimi obrotami ustały. Poprzedni zaworek był oryginał bez membrany z przelotem na wylot. Niestety dalej zapala się check od ubogiej mieszanki, niestety pozostała chyba jedynie wymiana przepływki :/

Korekty na kanale 32 wskazują, podaje przybliżone wartości jakie zapamiętałem, bo niestety nie zapisałem ich nigdzie:

Adaptation (idle) około -0,4 albo -1,4% 

Adaptation (Partial) tutaj już było ok +16%

Edytowane przez kerad94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, DivaynEays napisał:

Usuń błędy, zrób 50km na pB i pokaż wskazania grupy 32 jeszcze raz

Nie mam LPG, jeżdżę tylko na benzynie. Z logami ciężko, bo nie ma warunków do tego od piątku ciągle pada deszcz i ślisko jest - jeśli chodzi o logi dynamiczne:/

Grupa 32 przed skasowaniem palącego się Check Engine:

Group 032: Lambda Control (Mixture Adaptation)
  -3.0 %  Adaptation (Idle) Bank 1 Sensor 1
  25.0 %  Adaptation (Partial) Bank 1 Sensor 1

Edytowane przez kerad94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko będzie skasować błąd i przejechać 50km i wtedy zrobić logi, gdyż po skasowanie błędu pojawił się znowu po przejechaniu 19km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rób logi po skasowaniu błędów, a nie jakieś inne eksperymenty. Zawsze logi tak się robi i w żadnym wypadku nie jeździsz 50km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi:

02 i 33

LOG.MALONETUNING.COM

03 i 20

LOG.MALONETUNING.COM

115 i 118

LOG.MALONETUNING.COM

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Łukasz13 napisał:

Przepływka nadal pokazuje głupoty.

Jutro odbieram że sklepu komplet świec filtr paliwa i przeplywke nowa boscha. Nie wiem kiedy ostatnio były wymieniane świece i filtr paliwa. Jeśli znajdę warsztat jakiś jutro co wymieni to wstawię też logi jakie powinny być prawidłowe wskazania przepływki? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi po wymianie przepływki, świec i filtra paliwa:

02 i 33

LOG.MALONETUNING.COM

03 i 20

LOG.MALONETUNING.COM

115 i 118

LOG.MALONETUNING.COM

Mam wrażenie, że lepiej się teraz trochę zbiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, tranduo napisał:

Lekko na ubogo ale ogólnie jest ok. Przepływka działa dobrze.

Coś z tym jeszcze robić, czy zostawić tak jak jest? 

Myślałem jeszcze nad czyszczeniem przepustnicy ale czy to ma sens w kontekście tej jeszcze lekko ubogiej mieszanki? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, przem8 napisał:

Kasowałeś błędy przed logami?

Tak kasowane były

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jesteś pewien co do szczelności dolotu, to sprawdziłbym ciśnienie paliwa pod obciążeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...