Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4B7 1.8t Avant 2xSline Multitronik


RogalTsT

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś i wczoraj zrobione logi.

Głównie statyczne bo problemy tylko na jałowych obrotach :/

Zaliczyłem też wizytę u innego gazownika który też stwierdził ze w instalacji jest wszystko wzorowo wiec zapewne czapka poleci prędzej niż później. 

Logi tak czy siak wrzucam do oceny może ktoś coś znajdzie oczywiście poza wypadającym zapłonem:facepalm:

Statyczne na PB:

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
 
 

Statyczne na LPG przed skasowaniem błędów:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
 
 

Statyczne po skasowaniu błędów:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Życzę miłej lektury:) 

Edytowane przez RogalTsT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypada tylko na lpg. Zamień wtryskiwacz miejscami.

Te wtryski nie są w pionie zainstalowane? Słabo, bo sprzyja zapiekaniu się tłoczka.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, przem8 napisał:

Wypada tylko na lpg. Zamień wtryskiwacz miejscami.

Te wtryski nie są w pionie zainstalowane? Słabo, bo sprzyja zapiekaniu się tłoczka.

Może nie dokładnie znam budowę tego wtryskiwacza ale jak dla mnie on jest w poziomie zamontowany. 

I czy zamiana miejscami wtrysków cokolwiek zmieni skoro u 2 różnych Gazownik ów wszystko było wzorowo... Tj ciśnienia, dawkowanie itd... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, RogalTsT napisał:

I czy zamiana miejscami wtrysków cokolwiek zmieni skoro u 2 różnych Gazownik ów wszystko było wzorowo... Tj ciśnienia, dawkowanie itd... 

Tak, bo jak to wina wtryskiwacza to wypadania się przeniosą na inny cylinder. Poza tym te wtryski ładnie się montuje w pionie ale to już poboczna kwestia.

Zamień, kilka minut roboty, a może unikniesz ściągania czapki. Warto mieć nadzieję :P

Poza tym jak dobrze opisałeś objawy to pierwsze co to gazownik powinien zamienić je miejscami ale po co jak można skasować parę złotych za podpięcie interfejsu nie brudząc sobie rąk.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po dłuższej przerwie.

Dodam że ten temat traktuję jako coś w rodzaju dziennika.

A wiec po kolei...

Minęło ponad pół roku od moich kłopotach z serduchem w audi. No i jak każdy sie spodziewał czapka poleciała w góre. Głowica  do szlifowania, wyszło ze na 2 garku byl krzywy zawór? ale to pikuś przy tym co wyszło a dokladnie okazało się że głowica była spawana i to tak że zaspawali kanał olejowy. No dramat?

O perypetiach ze sprzedającym rozpisywał się nie będę bo szkoda strzepić ryja? ale powiem wam że po 1 telefonie do chłopa wiedział po co dzwonie.

No i co.... no i wszystko z głowicą zostało zrobione jak się należy. Kanał odtwożony, szlif,zawory itd..

Fotki jakie mam/dostalem z firmy robiącej głowice poniżej ?.

Cała reszta prócz głowicy git malina.

Profilaktycznie zdenerwowałem turbo..

Obecnie ciśnienie jest na każdym  garku w okolicy 11,5 -12.

Tak że mimo wszystko zadowolony jak narazie jestem wypadania zapłonu brak, wszystko bangla jak należy, oliwy wyciągnął od remontu może ze 2setki a zrobione już 8 tyś km. Teraz tylko zaczyna mocy brakować powoli.

Później dorzucę logi dynamiczne co by sobie mądrzejsi i bardziej doświadczeni popatrzyli i się wypowiadali.

Narazie chyba tyle. Dzieki za poświęcenie czasu na czytanie tych wypocin. Pozdro 

 

 

Edytowane przez RogalTsT
.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, RogalTsT napisał:

O perypetiach ze sprzedającym rozpisywał się nie będę bo szkoda strzepić ryja? ale powiem wam że po 1 telefonie do chłopa wiedział po co dzwonie.

Dla takich sprzedających jest osobne miejsce w piekle przygotowane... 

Grunt, że zrobione jak należy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...