Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t avj nie odpala


Kolorowy86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich piszę bo już mi witki opadają.. Mam 1.8t avj quattro z 2002 r. Wymienione rozrządy turbo olej filtry pompa paliwa ...odpala po bardzo bardzo długim kręceniu tak jakby zaczynał łapać dopiero później z dużym oporem odpali. Komputer nie pokazuje błędów. Po zdjęciu dolotu przed przepustnica i zatkaniu dłonią tak aby tylko delikatnie zasysal powietrze zaczyna łapać praktycznie od pierwszego zakrecenia ale i tak trzeba kilka ładnych razy piłować żeby odpalił. Kiedy jest ciepły zapała od strzała. Ktoś doradzi? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia czujnik temperatury ,wału, ciśnienie paliwa było coś z pompą robione bo często potem gorzej pali?Nie wiem czy a AVJ są też w podszybiu przekaźniki do sprawdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temp sprawdzony jest ok czujnik wału podstawiony nowy pompa paliwa nowa filtr paliwa nowy ktore przekazniki masz na myśli? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli była pompa wymieniana to sprawdź paliwo w moich postach też był już ten problem po wymianie pompy sie zapowietrza układ jezeli jest minimalna nieszczelnosć na cybantach przy pompie paliwa.Jeżeli pali dobrze za drugim razem to może byc to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelności nie ma na zimnym silniku po nocy odchylałem listwe z wtryskami i pylą ładnie od samego początku. .. Kiedy wykrecam świece po kręceniu są mokre  a najciekawsze że iskra jest również od początku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki tam masz przelot może kompresje sprawdź?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresja około 14 bar.... Równo na wszystkich. Bardziej 14 + niż 14 - 

Edytowane przez Kolorowy86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak niby w temacie niby nie :d ale tez szukam odpowiedzi na swoje pytanie a może i ty złapiesz trop temat zalozylem osobny ale i tu moze bd większa aktywność.  

Witam. Sądząc po aktywności na forum mam nadzieję że ktoś odpisze 

jak wiadomo duża część użytkowników 1.8t ma problem ssania  na zimnym silniku odpalam wskazówka na 900 800 i tak stoi wszystko na cieplym ok tylko na zimnym brak ssania 

wymieniłem czujniki temperatury dzien 2 dobrze zaraz powrót. Co ciekawe , zauwazylem ze temperatura katalizator nawet przy minusowej temperaturze po 2 dniach postoju pokazuje 70c pozniejsze wartosci pokazuje normalnie do 550c czy nawet więcej i podejrzewam że tu moze byc przyczyna złego ssania.  

Mam prośbę do użytkowników audi skody seata z tych roczników aby sprawdzili temperatura kata z rana od jakich liczb sie zaczynaja wartości.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po za tym u ciebie podmien czujnik wody na inny bo czasami zdarzają się fabryczne szroty po zatym sprawdz temperatury wszystkich mozliwych czujnikow z rana czy mniej wiecej sie zgadzaja lacznie z tym z kata bo smiem twierdzic ze jak padaja daja podobne efekty co reszta czujnikow . 

Mozesz jeszcze sprawdzić ecu w podszybiu raz miałem przypadek ze obudowa była nieszczelna dostawal sie wilgoć i przekaźnik 219 padł i piny na ecu byli zardzewiale mialem różne dolegliwości naprawde zwariował na potęgę a szczególnie jak była mokra pora roku . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...