Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 TDI PD] Skaczący kąt synchronizacji


keniu3

Rekomendowane odpowiedzi

25 minut temu, kamil-vag napisał:

Może być wina pompowtrysku, chociaż bardziej obstawiam uszczelnienie, może uległo uszkodzeniu przy wkladaniu, lub nie została odpowiednio przygotowana powierzchnia w gnieździe pompowtrysku... Zarówno boczne jak i dolna z przylgnią miedzianej podkładki... 

Spróbuję jeszcze raz wymienić na tym pompowtrsku uszczelniacze  jak wymieniałem to wszystko oczyściłem ale nie przetarłem gniazda papierem ściernym spróbuję tym razem to zrobić i dam znać dzięki za pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.12.2019 o 19:18, kamil-vag napisał:

Może być wina pompowtrysku, chociaż bardziej obstawiam uszczelnienie, może uległo uszkodzeniu przy wkladaniu, lub nie została odpowiednio przygotowana powierzchnia w gnieździe pompowtrysku... Zarówno boczne jak i dolna z przylgnią miedzianej podkładki..

Panie Kamilu mam jeszcze jedno pytanie bo jedna rzecz mnie dziwi  bo jak jest dodatnia temperatura to nic mi się nie dzieje nie talepie silnikiem chodź równo wydaje mi się że jak by puszczały uszczelniacze  to niezależnie od temperatury  silnik by drgał a teraz gdy mamy drogi dzień po 8 ° problem znikł  może to jakiś czujnik ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.12.2019 o 16:07, keniu3 napisał:

Panie Kamilu mam jeszcze jedno pytanie bo jedna rzecz mnie dziwi  bo jak jest dodatnia temperatura to nic mi się nie dzieje nie talepie silnikiem chodź równo wydaje mi się że jak by puszczały uszczelniacze  to niezależnie od temperatury  silnik by drgał a teraz gdy mamy drogi dzień po 8 ° problem znikł  może to jakiś czujnik ? 

Sorry że się wtrącę, ale przez podobne uszczelniacze tylko  ździebko większych rozmiarów swego czasu Challanger nie doleciał na orbitę ...:decayed:

Guma i jej podobne materiały mają to do siebie że ich właściwości bardzo się zmieniają wraz ze zmianą temperatury .

10 stopni, szczególnie w dół potrafi na prawdę robić różnicę ...:whistling:

Patrząc na loga z odpalania to jest problem z dolnym uszczelnieniem drugiej pompki , dokładnie tak jak Kamil pisze druga pompka nie ma co pompować puki magistrala się nie zapełni paliwem i " odpowietrzy ":hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym bardziej, że im zimniej tym większe zapotrzebowanie na paliwo, tj. większa dawka paliwa... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.12.2019 o 07:05, kamil-vag napisał:

Tym bardziej, że im zimniej tym większe zapotrzebowanie na paliwo, tj. większa dawka paliwa... 

Witam panie Kamilu dziś wyciągałem 2 wtrysk i na oringach nie widać żeby było coś uszkodzone ale mimo to założyłem nowe i przygotowałem gniazdo delikatnie papierkiem przetarłem. Zrobiłem też zdjęcia gniazda co myślisz ? Teraz czekam na odpalenie  po dłuższym postoju

IMG_20191217_094203.jpg

IMG_20191217_094158.jpg

IMG_20191217_094150.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tam na dole, gdzie wchodzi miedziana podkladka dobrze wyczysciles ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, kamil-vag napisał:

A tam na dole, gdzie wchodzi miedziana podkladka dobrze wyczysciles ?

 

Tak wszystko dokładnie oczyściłem  i wydmuchalem powietrzem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, kamil-vag napisał:

A tam na dole, gdzie wchodzi miedziana podkladka dobrze wyczysciles ?

 

A co myślisz o gniazdzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gniazdo, jak gniazdo w TDI zawsze podjechane, ciężko określić po zdj. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam problem z porannym odpalaniem rozwiązany problem był z samym wytryskiem ale mam jeszcze jeden problem a mianowicie  metaliczny dźwięk podczas odpalania na zimnym przez parę sekund tak jakby spływał olej zastanawiam się nad wymianą podstawy filtra bo tam są dwa zaworki jakieś propozycje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Kamilu zrobiłem drogi wtrysk  i auto już pali dobrze ale mam problem z trzecim wtryskiem bo cały czas ma ujemną korekcję -1.55  czy wyciągać go do sprawdzenia  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bierze się pod uwagę korekcji minusowych, a jedynie te plusowe... 

Minusowe oznaczają cylinder o największej sprawności... 

Jaką masz teraz największą wartość w plusie ? ? ? 

W sumie zrób log jeszcze raz i pokaż.

A i nie PANUJMY sobie tu na forum ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...