Skocz do zawartości
IGNOROWANY

LPG po wymianie silnika.


Rosomak91

Rekomendowane odpowiedzi

Po wymianie silnika nie mogę się doprosić LPG żeby zaczął działać - wymieniany tylko blok. Błędów nie mam żadnych w kompie, po włączeniu LPG (w ogóle, żeby diody się świeciły) mryga i mryga. Jak nacisne jeszcze raz to słychać że w butli cyknie, pod maską cyknie i nic się nie dzieje, a kontrolka dalej mryga. W trakcie jazdy znowu muszę włączyć manualnie, kontrolka się świeci ale czuję, że jadę na benzynie. Niby parametry i wszystko pokazuje, czas wtrysku gazu zawsze 0 - nie sprawdzałem w trakcie jazdy. Mam bodajże qboxa.

Wybrałbym się do gazownika, ale do świąt nie będę mieć na to czasu. 

Podłączone wszystko tak jak było, gdzie może leżeć problem?

Edytowane przez Rosomak91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mryga i mryga to jakiś warunek nie został spełniony (temperatura reduktora lub ciśnienie ). Trzeba podłączyć centralkę lpg pod kompa i sprawdzić odczyt danych z mapsensora i temp reduktora.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, pila24 napisał:

Jak mryga i mryga to jakiś warunek nie został spełniony (temperatura reduktora lub ciśnienie ). Trzeba podłączyć centralkę lpg pod kompa i sprawdzić odczyt danych z mapsensora i temp reduktora.

Racja, poszedłem sprawdzić co jest nie halo i faktycznie obroty silnika są fałszywe w LPG. 760 na vagu, około 190 w stagu... Masakra. Minimum ustawione na 600, jak przekroczę 600 w stagu, czyli blisko 3k na obrotomierzu to wtedy gaz zaczyna działać. Zna ktoś rozwiązanie?

Skąd stag bierze prędkość obrotową?

Edytowane przez Rosomak91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Rosomak91 napisał:

Skąd stag bierze prędkość obrotową?

Z cewki,w opcjach masz wybór źródła obrotów 

Można też z czujnika halla obroty wziąć  

Edytowane przez pila24
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z reguły podłączane? Gdzie szukać tego połączenia?

Wielkie dzięki za pomoc!

 

Edytka.

Już ogarnę temat :D 

Edytowane przez Rosomak91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Rosomak91 napisał:

Jak to jest z reguły podłączane? Gdzie szukać tego połączenia?

Wielkie dzięki za pomoc!

 

Screenshot_2019-12-04-21-36-37.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hula aż miło, Wszystko podłączone, w kompie przestawiło się, że zamiast z cewki będzie brać obroty z wałka. Tylko jak patrze na mapę to widzę, że jest tam kosmos :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Rosomak91 napisał:

Hula aż miło, Wszystko podłączone, w kompie przestawiło się, że zamiast z cewki będzie brać obroty z wałka. Tylko jak patrze na mapę to widzę, że jest tam kosmos :D

Usuń korekty z silnika kasując błędy,pojeździj trochę na Pb i wstępnie ustaw na mapki ale docelowo wystrój za pomocą korekt od obrotów obserwując korekty krótkoterminowe  (tak by dążyły do zera w każdym przedziale),możesz na koniec strojenie po ISA3 zapuścić by dopiesciło korekty .

Jak dostroisz po korektach to  nie zaglądaj na mapki bo to tylko taka wizualizacja ustawień-niezbyt dokładna.

Edytowane przez pila24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...