Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Skoki ciśnienia reduktora AC red 250KM


Marcin13

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Czy to normalne że czasem podczas mocniejszego przyśpieszenia ciśnienie reduktora wzrasta do 2,2 Bara? Tu zdjęcie podglądowe z pliczku oscyloskopu. Cały zapis oscyloskopu w załączniku.

Resized_20191209_161638.jpeg

STAG-4 QBOX Basic 2019-12-08 temp.osc

Edytowane przez Marcin13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam logi jak to wygląda:

Pb: http://vaglogi.pl/log-033_002_00s4M.html

LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_piu3hh6.html

LPG mam umówiony do strojenia na koniec Stycznia bo lokalni fachowcy stroją jak widać… 

Dziwne jest to że przy takim zalewaniu lpg korekty w 32 tylko +1,6%

Edytowane przez Marcin13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazdy reduktor ma przerosty cisnienia po zdjeciu nogi z gazu i to normalne nie ma sie czym martwić. Marcin a nie możesz poprostu sam spróbować tego ustawić zamiast liczyć na gazowników? Jesli korekta długa wychodzi ok a zalewa go tylko przy mocniejszym bucie, znaczy że trzeba poprawić tylko sredni i maks obciązenia, spróbuj ustawić narazie tylko samym mnożnikiem, dodac jedną kropkę miedzy 8 a 12 ms, i od tej kropki zacznij opuszczać mnożnik na doł, dołóż też z 1 kropkę przy ok 17-18 ms i obniż mnożnik przy tych czasach w okolice 0,8 tak samo ostatnią kropkę i zobaczz jak bedzie. dołaczam rysunek :)

lpggg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wysokie korekty są tylko podczas maksymalnego obciążenia , tak jak w przypadku robienia logów. Podczas płynnej jazdy są ok. Poczytam trochę jak dodawać te kropki i popróbuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kolega napisał,ustaw po mapce mnożnikiem. A nastepnie ustaw po korektach od obrotów(masz nie ruszone mapki od obr)  obserwując korekty krótkoterminowe-tak aby znosiły swoje wartości dodatnie i ujemne ku zeru w każdym przedziale. Jak juz ogarniesz to włącz autoadaptacje isa3 z autoblokowaniem. No i powyżej 6000 obr jedziesz juz na Pb. 

A przyrosty ciśnienia masz spore przy cutoff-u mnie max 1,5 bara w piku na tym samym reduktorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Linie mnożnika poprawić na postoju? Dobra ustawie mniej więcej jak pisał Łukasz i zrobię loga. Żeby jechać do końca na lpg wystarczy tylko zmienić wartość obrotów do np. 7000? Autoadapcatcji qbox basic raczej nie obsługuje. Przyrosty mogą świadczyć o początkach końca reduktora? Ogólnie mam termin na koniec Stycznia w polecanym zakładzie z LPG forum. Wtryski mam teraz nowe barracuda 130 a reduktor ma ok 2.5 roku i ok 20 tyś nalotu. Szkoda że nie ma nikogo w kujawsko pomorskim z forum, chętnie bym podjechał na szkolenie i strojenie.

Edytowane przez Marcin13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sterowniku masz wybrane wtryskiwacze Hana green,wiec trzeba zmień  ustawieniach,po takiej zmianie należy zrobić autokalibrację ,od nowa zebrać mapki i ustawić po korektach od obrotów. Niestety brak ustawienia na barracudy,zostaw na ustawieniu Hana 

Ustaw max wartość na lpg 7500obr,o końcu reduktora świadczą spadki ciśnienia a nie przyrosty. Masz jeszcze opcje minimalnego ciśnienia lpg ustawioną na 0,5 bara-za nisko zwiększ na 0,75 bara.

Linie mnożnika można na postoju poprawić,ale najlepiej podczas jazdy wszystko dostrajać. Jak się boisz ze coś zepsujesz to zapisz obecne nastawy nim zaczniesz regulować.

Edytowane przez pila24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała poprawka. Tamten log na lpg był robiony na uszkodzonym czujniku temperatrury gazu. Po wymianie dziś robiłem i było tak:

http://vaglogi.pl/log-002_033_JHICuWW.html

Tak wygladało po obniżeniu od 10ms mnożnika do ok 0.8

http://vaglogi.pl/log-002_033_NFC7N7.html

Finalnie powróciłem to ustawień przed moim grzebaniem. Kontrolnie zrobiłem loga na Pb i wyszło http://vaglogi.pl/log-002_033_qPtBZ.html

Mega rozbieżności więc dzieki za zainteresowanie ale oddam w dobre ręce do polecanego warsztatu. Dzieki i pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a czy to nie jest juz przypadek zboczenia delikatnego na punkcie ustawień po korektach?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, bo inaczej tego dobrze nie wystroisz. Jak Ci nie szkoda auta to strój na mapki, które są gówno warte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, matimonn napisał:

Panowie, a czy to nie jest juz przypadek zboczenia delikatnego na punkcie ustawień po korektach?

 

 Mapki są wizualizacją uśrednienia rozrzutu czasów wtrysków-z dokładnością jak gnój rozrzucony przez rolnika na polu za pomocą rozrzutnika. Jak zrobisz to po korektach krótkoterminowych nie będzie takiego rozrzutu i skoków STFT od -25% do +25%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...