Skocz do zawartości
IGNOROWANY

3.0 TDI CDUC - posłuchajcie dźwięku silnika


Awra

Rekomendowane odpowiedzi

Od zakupu borykam się z dziwnym dzwonieniem z okolic ściany grodziowej. Od samego początku obstawiałem rozrząd, że to on dzwoni podczas gdy silnik wchodzi na obroty przy przyspieszaniu. Rozrząd wymieniony, w dolocie oleju niewiele turbina ma niewielki luz ale widziałem większe i było ok. Nic nie dymi, nic się nie dzieje tylko to dzwonienie/szuranie przy wchodzeniu na obroty. Zwłaszcza na 4 biegu (pod koniec filmiku dwa razy) to słychać. Uszczelki miedziane pod wtryskami wymienione, uszczelki na przelewach wymienione...ręce opadły. Muszę oddać auto pewnie na kilka dni na warsztat i niech jeżdżą aż naprawią ale może ktoś z Was zna ten dźwięk?

Słyszalny zwłaszcza na koniec filmiku od 2 tys. Rpm

Edytowane przez Awra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dzwonienie masz wtedy kiedy silnik ma największe wibracje . Ja szukałem sprawcy terkotania pod maska 6 miesięcy w tym samym przedziale obrotów. Przez przypadek znalazłem sposób na postoju jak ten dźwięk ze tak powiem „uruchomić „. U mnie okazało się ze mocowania pompy wysokiego ciśnienia się pourywały i uderzała o kolektor. Tylko ze ja mam wsadzona inna pompę i przerobione delikatnie mocowania. Co do sposobu w jaki udało mi się to namierzyć to zaciągnięty ręczny i próbowałem po prostu ruszać . Jak obroty podnosiły się do 2000-2300 to zaczynało terkotac pod maska . Także jedna osoba do auta a druga niech zagłada pod maskę i nasłuc**je skad dochodzi ten dźwięk . 

Edytowane przez peter22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, peter22 napisał:

To dzwonienie masz wtedy kiedy silnik ma największe wibracje . Ja szukałem sprawcy terkotania pod maska 6 miesięcy w tym samym przedziale obrotów. Przez przypadek znalazłem sposób na postoju jak ten dźwięk ze tak powiem „uruchomić „. U mnie okazało się ze mocowania pompy wysokiego ciśnienia się pourywały i uderzała o kolektor. Tylko ze ja mam wsadzona inna pompę i przerobione delikatnie mocowania. Co do sposobu w jaki udało mi się to namierzyć to zaciągnięty ręczny i próbowałem po prostu ruszać . Jak obroty podnosiły się do 2000-2300 to zaczynało terkotac pod maska . Także jedna osoba do auta a druga niech zagłada pod maskę i nasłuc**je skad dochodzi ten dźwięk . 

Tego nie ma na postoju. Wczoraj katowałem auto na ręcznym. Przynajmniej w środku nie słychać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trzeba delikatnie z tym gazem na postoju i ręcznym . Jak zrobisz od razu gaz na max to nie będzie brzęczały . Musisz popróbować może się uda 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, peter22 napisał:

No to trzeba delikatnie z tym gazem na postoju i ręcznym . Jak zrobisz od razu gaz na max to nie będzie brzęczały . Musisz popróbować może się uda 

Nie no katowałem czyli robiłem to w różnym zakresie obrotów  :) Jutro popatrzę jeszcze ale jednak trochę bardziej obstawiam że wtryski. To na jałowym w czasie dodawania gazu też słychać tylko dużo ciszej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.12.2019 o 17:03, Awra napisał:

Nie no katowałem czyli robiłem to w różnym zakresie obrotów  :) Jutro popatrzę jeszcze ale jednak trochę bardziej obstawiam że wtryski. To na jałowym w czasie dodawania gazu też słychać tylko dużo ciszej.

Zimny start... szumi jakoś głośno czy mi się wydaje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...