Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRB] Problem z niedoładowaniem


Ditomee

Rekomendowane odpowiedzi

Krecilem  co pol obrotu do dwuch nie odczulem zadnej roznicy , ponizej logi 

pierwszy o polowe obrotu 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

o caly obrot 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

o dwa obroty 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
Jedna rzecz jaka jeest inna to mechanik zamontowal do gory nogamu ta banke "chyba podcisnienia " tą mocowana przy n75 i wezyk jest z góry A nie z dołu, czy może mieć to jakieś znaczenie ?
czy powinienem próbować krecic wiecej ?

 

Edytowane przez Ditomee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro kręcenie o 2 obroty nic nie daje, to nic nie zrobisz skracaniem sztangi, wróć do ustawień początkowych... zmierz jakie masz to podciśnienie na gruszkę turbo i ewentualnie pisz do tych co sprzedali Ci turbo, że podciśnienie prawidłowe a turbina wstaje bardzo długo... 

Turbina jest wsadzona tego samego typu ? ? ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli turbina jest po regeneracji to niech sobie ją w d....wsadzą, 2 lata sie meczyłem ze słabym wstawaniem turbiny , mół na niskich obrotach, wsadziłem urzywaną , pierwsza lepsza i auto inaczej jezdzi, szybsze wstawanie , czuc ze zaczyna pompowac od 1.400 przy czym przy 1800-2000 ma juz maxa .A turbina regenerowana , fakt ze nie miała luzu , ale juz puszczała olej na wydech , Wiec według mnie albo turbo nowe albo uzywane nieregenerowane . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówię od nich Nowa,  jeżeli będzie hujnia kupię używana,A weszła by do mnie z awx mam brb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja wiem to ramie się ma opierać o ogranicznik w zakresie 550 … 620 mbar

Zobacz sobie w BS 011 czy przy ON cięgno opiera się o ogranicznik...

W jakich to tam jednostkach masz wskazania tego podciśnienia ? w cm Hg ? Jeśli tak to w mbar będzie troszkę więcej... 

Na tym pierwszym filmiku masz tryb BS i tam się wskazówka zatrzymuje na 55 cm Hg co daje jakieś 733 mbar

Widziałem, że szukasz pomocy na fb... że już Ci wróżyli słabe podciśnienie ehhh Ci znawcy internetowi...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa turbina prosze o ocene 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
 
dodam że mechanik który wymieniał poprzednią tą wadliwe turbina nie założył uszczelki tej trójkątnej do bloku silnika więc byłem zmuszony też tak skręcić, czy można tak zostawić?
 
dodaje dla potomnych ,dowiedziałem się że ori nie mają uszczelek tylko zamienniki. 

 

20200202_205856.jpg

Edytowane przez Ditomee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A odczucia z jazdy?, między kolektorem wydechowy a turbo oryginalnie nie ma uszczelki, za to między turbo a katalizator już jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiędzy katalizatorem była,  odczucia są ciąg ie od dołu dodatkowo podmienilem przepływke bo ciała od dołu i jest ok teraz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...