Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wąż wspomagania a4 b6 2.0 ALT


Tabaczunga

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Muszę wymienić wąż wspomagania jak w temacie. Jest to wąż zwrotny oznaczony numerem 8 na zdjęciu poniżej. W ASO żądają za niego 450 złotych, dlatego chciałbym znaleźć używany. Problem jest w tym, że nie mogę namierzyć nigdzie takiego który by miał zgodne oznaczenie z tym co na zdjęciu. Stąd pytanie, czy na przykład ten by pasował do mojego grata: 

WAZ-PRZEWOD-WSPOMAGANIA-8E1422891H-AUDI-
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 55 zł - WĄŻ PRZEWÓD WSPOMAGANIA 8E1422891H AUDI A4 B6 B7 (8140999975). Allegro.pl - Radość zakupów i...

Może kiedyś ktoś wymieniał i wie coś na ten temat. Ich oznaczenia różnią się ale z wyglądu są identyczne.

Pozdrawiam Bartosz.

aaaa.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma zamienników, tak samo nie bierz używek, to niestety trzeba z ASO wziąć. Wierz mi temat obadałem dokładnie i możesz wziąć używkę, która po dniu/tygodniu/miesiącu zacznie ciec. Nikt nie da na używkę gwarancji, a jak dasz do nowego zakucia to pompa będzie wyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkładaj używkę i po temacie. Kolega wyżej mocno przewrażliwiony widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo to nieumiejetnie zakute ale węże zasilające między pompą, a maglem powodują wycie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra. Z ASO nie wezmę bo po prostu mnie chwilowo nie stać.

Pytanie teraz czy ten który podrzuciłem z allegro będzie pasował. Czy jest ktoś kto wstawiał  z a4 ale o innym silniku. Znalazłem coś takiego:

WWW.OEMEPC.COM

Oś przednia, układ kierowniczy Zbiornik oleju z przylaczami weze olejowe 4-cyl.; 6-cylindrów+ diesel for 2002 Audi Audi A4/Avant Canada market

Przy wyborze mojego rocznika czyli 2002, pokazuje że taki sam przewód jest w 6-cio cylindrowym dieslu. Można temu ufać ??Ktoś coś wie??

aregsgs.png

Edytowane przez Tabaczunga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, przem8 napisał:

Z tego co mi wiadomo to nieumiejetnie zakute ale węże zasilające między pompą, a maglem powodują wycie.

Wycie powoduje brak sprężynki w tym wężu. Przy ponownym zakuciu nie wkładają jej z powrotem, bo nie ma jej dostępnej a ze starego węża nie wyciągniesz bez uszkodzenia, a jak jakoś się uda, to nie znajdziesz węża w który ta sprężynka wejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra. Przyszedł przewód od 2.5 tdi. Srednica wąża jak i metalowej końcówki wygląda na to że taka sama, długość też ok. Teraz pytanie: śruba która mocuje przewód do maglownicy ma normalny gwint czy lewy? Straciłem 2 godziny i nie dałem rady jej odkręcić. Niech się wypowie ktoś kto kiedykolwiek miał z tym doczynienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwint zwykły ma,trzyma mocno. Odkręcać trzeba z dobrym przełożeniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...