Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z 1.8T brak mocy


Ebel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z B6 1.8T. Ogólnie jedzie tak jakby bez Turbo nie ma mocy. Zrobiłem Log z grupy 115. 

http://vaglogi.pl/log-115_d8f8bD.html  - link do loga. 

Może wiecie na czym polega problem ? Co może być nie tak ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest błąd popularny w 1.8T czyli 17705 Spadek ciśnienia pomiędzy turbosprężarką a przepustnicą. Tylko problem w tym że check się nie świeci a błąd który usunę pojawia się po chwili znowu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli chodzi o komplet logów to jakie bym musiał zrobić ? Z góry dzięki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to 2 dni temu, problem nieszczelność w dolocie, logi to podstawa i sprawdzenie szczelności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Ebel napisał:

A jeśli chodzi o komplet logów to jakie bym musiał zrobić ? Z góry dzięki 

2+33, 3+20 i 115+118. Ciężko poszukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, przem8 napisał:

2+33, 3+20 i 115+118. Ciężko poszukać?

Szukałem i różnie ludzie interpretują te logi każdy ma Swoje zdanie jak robić czy razem czy osobno i jakie grupy łączyć dlatego pytam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, a w dziale diagnostyka instrukcja jak dla przedszkolaka co do logów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forum służy do zadawania pytań i dzielenia się informacjami, więc nie rozumiem po co ta spina. Nie każdy jest obcykany we wszystkim tym bardziej że dopiero zaczynam się interesować diagnostyką i jestem zielony w tych tematach. Jestem nowy na forum więc dopiero co ogarniam te stronkę 

Edytowane przez Ebel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tych logach teraz wygląda ok, turbo wstaje spoko i utrzymuje zadane ciśnienie. Przepływka pokazuje sporo za dużo, także chyba trzeba by poszukać nieszczelności gdzieś. No i zapron cofa na 1 i 4 cylindrze nieco.

Edytowane przez MichauKR
Rozszerzenie wypowiedzi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jak robiłem pierwszego loga to skasowałem błąd 17705 czyli o spadku ciśnienia pomiędzy turbo a przepustnicą i wtedy samochód wcale nie idzie a na wolnych przygasa. Patrząc na log 115 do góry tak jakby tryb awaryjny a teraz jak robiłem logi to zostawiłem ten błąd nie kasowałem go i jak go nie kasuje to po  jakimś czasie jak przejadę 50km to nabiera mocy. I dopóki go nie kasuje to w miarę jedzie ale to nie jest to co powinno być bo wcześniej miał o wiele większą moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, MichauKR napisał:

Na tych logach teraz wygląda ok, turbo wstaje spoko i utrzymuje zadane ciśnienie. Przepływka pokazuje sporo za dużo, także chyba trzeba by poszukać nieszczelności gdzieś. No i zapron cofa na 1 i 4 cylindrze nieco.

OK dzięki za info 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Ebel napisał:

Właśnie jak robiłem pierwszego loga to skasowałem błąd 17705 czyli o spadku ciśnienia pomiędzy turbo a przepustnicą i wtedy samochód wcale nie idzie a na wolnych przygasa. Patrząc na log 115 do góry tak jakby tryb awaryjny a teraz jak robiłem logi to zostawiłem ten błąd nie kasowałem go i jak go nie kasuje to po  jakimś czasie jak przejadę 50km to nabiera mocy. I dopóki go nie kasuje to w miarę jedzie ale to nie jest to co powinno być bo wcześniej miał o wiele większą moc.

Chodzi o to zeby logi robić zawsze po kasowaniu błedów, wtedy lepiej widać  przyczynę błedów, jak pojezdzisz dłuzej ecu adaptuję się do zaistaniałej sytuacji i logi nie są miarodajnę, gdybyś przeczytał ten temat pewnie byłoby łatwiej.

Logie robione na pb czy na lpg? Nie napisałeś też dokładnie jak cała sytuacja sie zaczęła czy stało się to nagle, czy meczysz się z tym już dłużej, moze by było łatwiej coś podpowiedzieć, co do samych logów to jak kolega wyżej pisał, przepływka pokazuję za dużo, wieć albo jakaś dziutra albo sama przepływka zawyża wskazania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Łukasz13 napisał:

Chodzi o to zeby logi robić zawsze po kasowaniu błedów, wtedy lepiej widać  przyczynę błedów, jak pojezdzisz dłuzej ecu adaptuję się do zaistaniałej sytuacji i logi nie są miarodajnę, gdybyś przeczytał ten temat pewnie byłoby łatwiej.

Logie robione na pb czy na lpg? Nie napisałeś też dokładnie jak cała sytuacja sie zaczęła czy stało się to nagle, czy meczysz się z tym już dłużej, moze by było łatwiej coś podpowiedzieć, co do samych logów to jak kolega wyżej pisał, przepływka pokazuję za dużo, wieć albo jakaś dziutra albo sama przepływka zawyża wskazania.

Ogólnie kupiłem Audi i po 2 tygodniach pojawił sie check engin z błędem 17705. Po skasowaniu znowu sie pojawił i po 2 skasowaniu była cisza ale samochod nie jedzie tak jak powinien Dopiero co zacząłem się interesować tym błędem i szukam przyczyny od niedawna. Logi robiłem na PB. 

Edytowane przez Ebel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zacząć od sprawdzenia przepływomierza, numery na obudowie i najlepiej wyjąc sam wkład i też odczytać numery, po drugie szczelność dolotu kompresorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Łukasz13 napisał:

Możesz zacząć od sprawdzenia przepływomierza, numery na obudowie i najlepiej wyjąc sam wkład i też odczytać numery, po drugie szczelność dolotu kompresorem.

Okej będę sprawdzał... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...