Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 Tfsi spalanie na postoju


krych83

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Koledzy powiedzcie proszę gdzie szukać przyczyny spalania na postoju w trybie D. Cały czas jeżdżąc w korkach w trybie D i stojąc na hamulcu mam spalanie chwilowe od 1.8 do 2.2 litra na godzinę i na baku maksymalnie robię 400 km wydaje mi się trochę mało a nie szaleje.  Wczoraj coś go walnęło i w takich samych warunkach miałem 0.8 - 0.9 litra na godzinę i tak też ma kolega w tfsi i uważam że tak powinno być . Dodam że żadnych błędów nie mam. Jak jest u Was ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0.8L/h to norma na rozgrzanym ale bez klimy i na neutralnym biegu... na klime podbija do 0.9-1.2L/h na D moze jeszcze wiecej.. a jaka masz skrzynie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kixi4 te spalanie co podajesz bardzo mi się podoba i pewnie tak powinno być i takie wczoraj miałem jak coś go pozytywnie walnęło a tak to mam zawsze od 1.8 do 2.2 masakra. Mam a4 b8 20009 Quattro 2.0 tfsi 211km cdnc skrzynia s tronic 7 biegowa 0b5 DL 501. Dla mnie żeby zrobić 420 km na baku to wielki wyczyn. Olej w skrzyni z filtrami zmieniałem. Pozdrawiam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skrzynia chodzi ci dobrze to znaczy na przykład na zimnym jak cofasz nie szarpie biegiem wstecznym lub nie zdarza się że wysprzęgla na hamulcu, albo nie zasprzegla po puszczeniu hamulca? Bo zdarza sie w tych skrzyniach ze np nie wysprzegla do konca i dlatego zawyza spalanie bo silnik ma obciazenie.. jesli cos sie dzieje ze skrzynia to mozna wymienic duzy zestaw naprawczy mechatroniki i przewaznie to pomaga..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem o tym zestawie naprawczym mechatroniki. Tak szczerze to dla mnie skrzynia chodzi dobrze , błędów żadnych nie ma ale czasami  jak włączę wsteczny to szarpnie i ładnie cofa.  Czyli będzie trzeba myśleć o mecha , adaptacja po wymianie jest konieczna ?(jakie są to koszta?)Możesz mi wysłać jakieś namiary na Ciebie . Pozdrawiam i dziękuje  kixi4

Edytowane przez krych83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podbijam pytanie Kolegi, bo mam podobnie. 

B8 07.2010 CDNB multitronic

Na hamulcu pali mi wlasnie 1.2-1.9l/h zalezy czy cieply czy bardzo cieply. Czasem szarpnie na wstecznym, zdecydowanie czesciej gdy jest zimny..Moja skrzynia tez nie nie ma bledow i poza tymi szarpnieciami i wolną reakcjią na gaz nigdy się nad tym nie zastanawialem

Czy tez powinienem się martwic?

Pozdrawiam Kolegów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na D (s-tronic) na w pełni rozgrzanym silniku i skrzyni, z klimą jest zazwyczaj 1.1-1.2, czasami też pokazuje 1,4 jak już niby jest 90 stopni, ale olej jeszcze nie osiągnął pełnej. Bez klimy na D mam 0,9-1,0 , a najmniej ile widziałem to 0,7 na N bez klimy.

Nic odkrywczego nie dodam. Moim zdaniem jak jest w okolicach 2 to sprzęgła ciągną na postoju i ja bym jak najszybciej robił mechatronikę i nie stał na "D" do tego czasu, co by sprzęgieł nie spalić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od pół roku latam po warsztatach z 2.0tfsi multitronic i mam następujący temat na postoju. Dziś miałem na chwilowym podczas czekania na zmianę świateł 0.1-0.2 a jakiś czas później (kilka postojów po drodze) doszedłem do 13l/100 na postoju. Średnio bierze mi 14. Sądy lambda, przeplywka porobione, rozrząd i łańcuch też. Auto nie wyrzuca żadnych błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...