Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tuning BFB 1.8T 163km


PaprykPatryk

Rekomendowane odpowiedzi

Ja w B6 miałem 200koni na fabrycznym IC i turbo i wszystko ładnie śmigało ponad 3 lata.

Poniżej masz link:

GREGOR10.PL

bfb, aum, ary, arx, arz, app, aqa, ajq, bam, aeb, ajl, avj, bex, chiptuning, soft, seria, downpipe, k03-029rs, wtryski bex,

 

 

Edytowane przez Rabbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi na seryjnej k03 wyszło 208KM i 316Nm - a miałem tak :

katalizator off, druga sonda wyprogramowana, tak samo sai wyleciało, wydech na 3 tłumikach przelotowych ( z tyłu wylot na 2 koncówkach) dobre świece , dolot duży grzybek simota, wtryski bex , IC był  oryginalny 1 i oczywiście program. Tu masz jeszcze temat.   

Jak masz kasę to idz w hybrydę ok. 1450-1500zł przy zwrocie starej ( kaucja 200zł ) ( ja kupiłem z total turbo , i mam wtryski z bam IC centralny, tip może być silicon i celuj w 250/260KM. Oczywiście kat wycięty i najlepiej przerobiony wydech. Ja na dniach zakładam IC centralny + tip wtryski bam i w styczniu moze będzie strojenie wreszcie bo już nie mogę się doczekać jak to wszystko wyjdzie :kox: Jak wyjdzie 250 będę już zadowolony :banan:   

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Rabbi napisał:

Ja w B6 miałem 200koni na fabrycznym IC i turbo i wszystko ładnie śmigało ponad 3 lata.

Poniżej masz link:

GREGOR10.PL

bfb, aum, ary, arx, arz, app, aqa, ajq, bam, aeb, ajl, avj, bex, chiptuning, soft, seria, downpipe, k03-029rs, wtryski bex,

 

 

Jak to jeździło latem? Ja przy 180/270 i fabrycznym smic nie mogłem zrobić kompletu logów dynamicznych bo motor puchł i nie było jazdy. 2-3 depnięcia i zdechlak. Jaki sens ma taka moc? Chyba, że mieć tylko zapas do jednego dobrego wyprzedzania:) Drugie to już loteria.

Po wrzuceniu fmic 550x180 i sofcie na 230km auto nie puchnie nawet w temp powyżej 30c na dworze. Różnice mega w jeździe. Każdy podchodzi do tematu inaczej. Ja wolałem wszystko ogarnąć tak jak trzeba.

Edytowane przez Randor
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi na te 208 KM  jakoś to jeździło :wink: po kilku depnięciach było czuć że puchnie . Ale w porównaniu do serii była duża różnica na + jeśli chodzi o moc . Oczywiście jak ma trochę kasy może włożyć centralny IC na pewno będzie dużo lepiej . Po niedzieli mam nadzieję, że bede miał troche czasu i założe ten IC mam już kupiony kpl. 550/240 :dancing: sai wywalone to trochę miejsca się zrobiło,  tip też wpadnie i te wtryski . Mam zamiar jeszcze zaślepić w tip wejście na odmę a na górę założyć tylko mały filterek. Ogólnie mam sprawną odmę ale szkoda żeby mi na nowe turbo szedł jakiś syf w razie czego B)  Wtedy zobaczę tep. w dolocie. mam nadzieję że będzie spora różnica 

Edytowane przez Mariox37
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.12.2019 o 15:06, Mariox37 napisał:

 

Jak masz kasę to idz w hybrydę ok. 1450-1500zł przy zwrocie starej ( kaucja 200zł ) ( ja kupiłem z total turbo , i mam wtryski z bam IC centralny, tip może być silicon i celuj w 250/260KM.

 

Daj znać jak ta hybryda się spisuje po wystrojeniu bo też myślę nad nią. Brałem swego czasu od nich turbo do tdi to goście byli strasznie pomocni i nie robili z niczym problemów. A i turbo spisywało się bdb. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z hybrydami jest tak, że zależy kto robi, druga sprawa kto stroi, trzeci element to kierownik za kierownicą. Najlepsza opcja to hybryda na 270 p&p(rozsądny wybór względem ceny). Ganiam po DE i jakoś nie martwię się czy dojadę.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rok temu robiłem setup. Wtryski i turbo bex kupiłem używane za 530 PLN komplet. Dpdatkowo niecale 4 tyś zapłaciłem za:

-montaż fmic sprawnego na aucie,

-wymianę turbiny

- wymiane wtryski.

Doszły mi jeszcze świece do wymiany. Resztę podzespołów miałem sprawne. I na koniec program. Nie zakładałem dp. Ale to będę robił na wiosnę. Lacznie koszt na 213km/321Nm wyszedł mi około 4-4.5 tyś. Sprzedałem kilka części typu turbo smic to trochę sie zwrocilo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chyba wszystko już zostało powiedziane :)

Skoro ma być 200 koni to:

1. Wtryski 320cc wystarczą 

2. Downpipe mały koszt a odetka turbinę

3. Turbina - K03s idealna pod taką moc o ile znajdziesz porządnie zregenerowaną, jak nie znajdziesz K03s to zostaje wziąć hybrydę - będzie miała ogromny zapas mocy (chcesz 200 koni, a hybrydy obsługują 250-260) więc pojeździ długo

4. FMIC/SMIC żeby latem to też jechało jak należy

5. Trzeba komuś zapłacić za strojenie, można na hamowni za 1000-1200zł, można "zdalnie" z pomocą np @Łukasz13 taniej, a tak samo dobrze (jak nie lepiej...)

I tyle jeśli chodzi o tuning.

 

Co jeszcze? Fajnie dać większe hamulce ale to wymaga trochę poszukiwań, kupić zaciski, jarzma, tarcze, klocki, osłony. To kosztuje ale to bezpieczeństwo.

 

Co jeszcze? Cała reszta standardowych niespodzianek pod szyldem 1.8T:

a) świece 4 sztuki 

b) cewki 4 sztuki

c) przepływomierz 

d) N75

e) DV

f) smok pompy oleju

 

O oczywistych oczywistościach jak rozrząd (przynajmniej pasek z osprzętem, jeśli łańcuch nie dzwoni) to już pisać nie trzeba :)

Jeśli prezent ma być udany to wszystko musi być na tip-top. 

I 99% tych czynności, wymian, testów itd można zrobić samemu, niniejsze forum + google.com + youtube.com i można przeczytać i obejrzeć dosłownie wszystko!

 

Ps: Jak kasa zostanie po tuningu to w tych autach jest na co wydawać: wielowahacz z przodu, amortyzatory często siedzą po kilkanaście lat oryginały i w rzeczywistości nie istnieją, półosie po 15-20 latach w środku to mają nie smar, a smalec... Opony można kupić jakieś nowe - to też bezpieczeństwo. 

Edytowane przez Unf
  • Pomoc techniczna 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ludzie opowiadają na fb i forach to te seryjne hamulce przód 312 a 320 to przepaść. I warto zrobić swap chociaż na przód. 

Jak robić 230+ to moim zdaniem warto fmic wkładać już. Bo wiadomo. Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Jak ja robiłem mody to mówiłem że wystarczy 200-210 km. teraz nie żałuję że włożyłem fmic bo w planach będą kolejne mody. Laga brak. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto wrzucić 320. To zupełnie inny zacisk. Między 312 a 320 jest przepaść tak jak piszesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...