Skocz do zawartości
IGNOROWANY

remont 1.8T AEB i rozpoznanie wału


artur1983

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dawno mnie tu nie było więc tak, silnik 1.8T AEB 1995 po czip tuning chodził bardzo ładnie aż pewnego razu po prostu obróciło panewkę więc nadszedł czas na remont jednostki . Po rozebraniu silnika okazało się że blok idzie do tulejowania a tłoki ładnie trzymają wymiar ,głowica- poleciało osiem prowadnic wydechowych ,natomiast wał w miejscu obróconej panewki pękł i tu zaczynają się schody bo mój wał okazuje inny ma oznaczenie 058 a te sprzedawane do AEB ma 028R proszę znawców tematu o co chodzi ,czy mój wał jest kuty czy ktoś włożył jakiś inny wał ?niżej zamieszczam zdjęcia obu

IMAG0091.jpg

IMAG0092.jpg

IMAG0093.jpg

Edytowane przez artur1983
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem znawcom tematu ale ten na zdjęciu u dołu jest kuty taki jest w BEX mam taki w igła stanie do opchnięcia ale bez panewek

ten co ma panewki na trytkach wygląda na wał z silnika wolnossącego ADR na moje oko ale mogę się mylić

Edytowane przez hopek03
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest taki sam to chętnie kupię ja swój ten kuty wyciągiem że swojego aeb podaj jego oznaczenie powinno być 058 ten drugi kupiłem też od Aeb i ma oznaczenie 026R albo 028R

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaką moc masz ?

być morze będzie działał u ciebie i nic się nie będzie na nim działo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niby tak ten wał co masz powinien wystarczyć do 300 km choć gwarancji ci nikt nie da

tak czy siak zobaczę muj i dam znać

pozostał mi z mojego silnika który został rozbudowany na strokera ,stan był igła panewki jak nowe były

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpakuj od razu korby kute i będziesz miał słupek pod grube mody jak jeszcze nie poskładany słupek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć długo mnie nie było sprawdzałem mój wał i niestety nie jest kuty jest taki jak ten co kupiłeś

jeżeli chodzi o korby to ARP to raczej śruby a korbi inaczej się nazywają daj linka najwyżej ,korby są kute też z kanałami ale są drorzsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to są same korby  bez śrub 

zobacz te z śrubami i drążone wiercona jak zwał tak zwał

vag-x-beam-1.JPG?lm=1543393706
RE5PECT.PL

Kute korbowody TECHNO5 o przekroju X i doprowadzeniem oleju do sworznia -  VW / Audi 1.8L 20v / 2.0 TFSI (EA113). Sworzeń 20 mm.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no faktycznie te znalezione przez ciebie są lepsze , jednak zostaje przy seryjnych korbach auto ma mieć max 220KM więc nie ma sensu kutych kłaść mam jednak problem z śrubami korbowodów nie mogę ich nigdzie dostać a zalecane są nowe macie jakieś rozwiązanie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...