Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odcina turbinę


ziutek657

Rekomendowane odpowiedzi

Siema podmieniłem zawór N75 z audi od kumpla i byłem się przejechać ale czuję że odcina nadal zrobiłem logi na kanale 115 i 118 

zerknijcie i dajcie znać co jeszcze sprawdzić 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób to zdjęcie o którym pisałem - gwint ze dwoma śrubkami pod kolektorem wydechowym. Coś masz spaprane, że tak wysoko Ci pompuje.

Jak masz kolegę z 1.8T takim samym to możesz też podmienić przepływomierz i sprawdzić.

No i szczelność, też pisałem jak.

Turbinę masz od 2005 tą samą oryginalną? Może już umiera (po 15 latach ma prawo) i coś się w niej mechanicznie na wirniku popsuło, że się tak rozkręca... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz pompować od tej strony to i tak musisz zatkać wszystko pozostałe (zwłaszcza ten gruby gumowy wąż który wpina się w puszkę filtra powietrza) - układ musi być szczelny.

Nie trzeba dużo, już przy 0.3 bar pownieneś słyszeć, że obok turbiny "cyka" sztanga. A do samego sprawdzenia szczelności jak będziesz wpuszczał 0.6 -1.0 bar to już spokojnie wystarczy. Tylko nasłuchiwać czy gdzieś nie ucieka.

Przy pompowaniu odkręć korek od wlewu oleju. Olej będzie bulgotał - to normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napompowalem 1 bar slychac bulgotanie ale jeszcze slychac ze syczy na podszybiu gdzies po srodku psikalem plynem zeby zobaczyc czy ida bable ale nie widac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zatkałeś tą rurkę od odmy, w którą się wpiąłeś z kompresorem? :) Ten drugi koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób loga 115+118 z odpiętą wtyczką od n75, a nie w ciemno tam będziesz kręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, ziutek657 napisał:

To te ciegno ?

Te ale podszedłeś chyba do zdjęcia od prawej strony, a dużo lepiej widać jak podejdziesz od lewej - wsunąć telefon pod kolektor wydechowy aparatem w dół.

Zrób te logi 115 + 118 z odpiętą wtyczką od N75 ale coś czuję, że wtedy też będzie dużo ładowało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie chyba jest przyczyna. Zrobiłem test ze strzykawka i cięgno rusza sie ale tylko delikatnie a u kumpla jak zrobilismy taki test to chodzi nawet do 2cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli miało by się obyć bez wyciągania turbiny, to może miał byś jakiś dostęp jak wyjmiesz kolektor wydechowy.

Ale nie jestem pewny czy da się odkręcić wszystkie śruby kolektora jeśli turbo będzie na miejscu.

Całą gruszkę wraz z cięgnem można wymienić ale... problem może tkwić w sztandze, którą to cięgno rusza, a sama sztanga znajduje się wewnątrz muszli od strony gorącej, więc bez wyjmowania turbiny by się nie obyło.

Jeśli turbo ma, a zapewne ma - 15 lat to może mieć już więcej wad niż tylko to. Możliwe, że czeka cię regeneracja, byle w dobrej firmie.

Ktoś kiedyś naprawiał to "chałupniczo" poczytaj:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. 

Sprawa wygląda tak zapiekła się sztanga i gruszka wcale nie chodziła. nie wyciągałem turbo tylko wyjąłem filtr powietrza żeby mieć dobry dostęp do turbo i zacząłem psiukać wd 40 na sztangę. trwało to dwa dni rano i wieczorem. Następnie śrubokrętem zacząłem naciskać na sztangę gruszki i jakimś cudem ją przesunąłem. Więc psikałem jeszcze troche wd i walczyłem ze strzykawką aż wkońcu sztanga ruszyła. Zostawiłem na kolejną noc polane wd i rano rozruszałem sztangę strzykawką. Sztanga chodzi już lekko więc złożyłem auto i w trase. Moc wróciła, turbo już nie odcina. zrobiłem ponownie logi. może ktoś rzuci okiem jak to wygląda:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz przeładowanie przy 2700 o 0,3bara i pewnie odczuwasz spore szarpnięcie/spadek mocy w tym momencie.

Na pewno wszystko podpiąłeś przy składaniu obudowy filtra albo nie uszkodziłeś wężyków przy tym zaworku (n80) co cyka na obudowie filtra?

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale też trzeba przyznać że wygląda to znacznie lepiej.

Ziutek zrób tych logów z 3-4 serie żeby zobaczyć czy to o czym pisze przem8 ( 1940mbar wobec 1610mbar) pojawia się regularnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...