Skocz do zawartości
IGNOROWANY

G85 - prośba o weryfikację


fejsik

Rekomendowane odpowiedzi

00778 - Czujnik k¹ta skrêtu kierownicy (G85) 
            014 - wadliwy
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 01101110
                    Priorytet b³êdu: 2
                    Czêstoœæ b³êdu: 1
                    Wew.licznik b³êdów: 255
                    Przebieg: 94902 km
                    WskaŸnik czasu: 0
                    Data: 2014.07.26
                    Czas: 22:51:41

             Ramka zamro¿ona:
                    Napiêcie: 12.50 V
                    Wartoœæ Hex: 0x2AA8
                    Prêdkoœæ: 0.0 km/h
                    K¹t skrêtu: -375.68*

 

Rozumiem, że kąt skrętu - wskazuje na mechaniczne uwalenie czujnika, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie koniecznie.

Może być tez elektryczne a może być zabrudzona optyka i wystarczy przeczyścić..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adaptacja wykonana prawidłowo. Wszystko przebiegło bez najmniejszych problemów. A tu na sam koniec taki kwiatek. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowe pytanie:

Czy skoro wszystko działa, tj:

-ESP

-ABS

-Auto-Stop

-Wspomaganie

-Automatyczna blokada kierownicy

 

To czy jest sens wymieniać tą taśmę? 

Dodam, że nie ma innych błędów na innych komponentach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek rozebrał bym taśmę i przeczyścił alkoholem optykę czujnika która znajduje się właśnie w taśmie  takim  najzwyklejszym  wacikiem na patyczku takim do uszu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Robero321 napisał:

Na początek rozebrał bym taśmę i przeczyścił alkoholem optykę czujnika która znajduje się właśnie w taśmie  takim  najzwyklejszym  wacikiem na patyczku takim do uszu..

Dziękuję, tak zrobię. Wieczorem dam znać :) Dziękuję Roberto321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat.

Jakiś czas temu przy okazji problemu z modułem komfortu, mechanik, który szukał przyczyny problemu dobrał się do kolumny kieroniwczej, poodpinał wszystkie złączki, posprawdzal je, nawet z tego co pamiętam wysunał drązek kolumny kieroniwczej z przegubu (nie wiadomo w jakim celu). Po tym jak wszystko złożyłdo kupy mam następujące błędy: 00466 oraz 00788. Aha i zawuażyłem też, że od tego czasu nie mogę uruchomić automatyczngo hamulca ręcznego. Mogę zaciągnąć ręczny przy pomocy przycisku, ale nie mogę właczyć funkcji, żeby hamulec zaciągał się sam przy każdym zatrzymaniu samochodu.

Od czego zacząć sprawdzanie?

Pozdrawiam

 

86172056_178897046787454_1466599016526512128_n.jpg

86177529_178897043454121_1292326165825978368_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.01.2020 o 08:45, fejsik napisał:

Dziękuję, tak zrobię. Wieczorem dam znać :) Dziękuję Roberto321

Tak jak WRCLAGUNA powiedział, taśma była uwalona. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd czujnik nie oznacza konieczności wymiany taśmy, można to naprawić.  Czyszczenie optyki to też nie jest trafny trop. Typowy błąd to G85 - defective, w takiej sytuacji można to naprawić bez problemu.

Moge zrobić nawet wysyłkowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...