Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1,9 TDI Po "Chipie" Turbo Późno Wstaje


Maxior93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Auto miało mieć podniesioną moc 20-25%, i może faktycznie jest trochę lepiej niż w serii ale 2,0 16V 140km spokojnie mnie obleci (brat ma).
Poza tym wydaje mi się że auto pali w uj, a turbo pracuje dobrze ale w zakresie 3000-4600

Więc może tak co było zrobione:
-czyszczenie układu z syfu

-wymiana rozrządu

-zaślepienie EGR + wyłączenie

-wycięcie kata

-wymiana turbo jakaś hybryda pasuje P&P niby pod 200km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Godzinę temu, Maxior93 napisał:

Witam,

Auto miało mieć podniesioną moc 20-25%, i może faktycznie jest trochę lepiej niż w serii ale 2,0 16V 140km spokojnie mnie obleci (brat ma).
Poza tym wydaje mi się że auto pali w uj, a turbo pracuje dobrze ale w zakresie 3000-4600

Więc może tak co było zrobione:
-czyszczenie układu z syfu

-wymiana rozrządu

-zaślepienie EGR + wyłączenie

-wycięcie kata

-wymiana turbo jakaś hybryda pasuje P&P niby pod 

Turbine wymienileś po chipsie czy przed? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi zrób. Mamy wywróżyć, że spierdzielili CI turbo i masz gówniany program zrobiony albo gotowca wgranego? Planujesz dalej zwiększać moc?, bo hybryda bez sensu w obecnej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może mi wgrał jakiegoś gotowca, nie wiem na tym akurat się nie znam, auto nie kopci no ale jest słabo zwyczajnie, auto ma okolo 130-135km na seryjnej turbinie auto było zywsze od dołu, może to wina tej turbiny, rozmyślam nad włożeniem seryjnej.

Dobry pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, przem8 napisał:

Logi zrób. Mamy wywróżyć, że spierdzielili CI turbo i masz gówniany program zrobiony albo gotowca wgranego? Planujesz dalej zwiększać moc?, bo hybryda bez sensu w obecnej sytuacji.

Czyli statyczne na kanale 000 i dynamiczny na 011? Czy jakieś inne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Maxior93 napisał:

Czyli statyczne na kanale 000 i dynamiczny na 011? Czy jakieś inne?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maxior93 napisał:

A może mi wgrał jakiegoś gotowca, nie wiem na tym akurat się nie znam, auto nie kopci no ale jest słabo zwyczajnie, auto ma okolo 130-135km na seryjnej turbinie auto było zywsze od dołu, może to wina tej turbiny, rozmyślam nad włożeniem seryjnej.

Dobry pomysł?

Jak turbo pompuje. To wina jest po stronie sterowania. Po mojemu to ta mapa jest niechalo. A poczym wnosisz ze turbina wstaje przy 3000? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo moze i wstaje wcześniej ale dopiero w wyższym zakresie obrotów  tak dobrze ponad 3tys. dopiero czuć że to turbo wykonuje swoją pracę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, kamil-vag napisał:

Zrób na początek 003+008+011 raz na 3 i raz na 4 biegu... 

No to muszę dorwać kawałek drogi żeby zrobić lagi na 4 biegu złapie przeszło 180km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy log do 3tys obrotów, nikt Ci pod czerwone pole nie każe kręcić... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam mały problem, nie mogę ogarnąć połączenia z autem na Win 10, w VCDS Lite widzi kabel test wychodzi pozytywnie ale nie chce się połączyć kabel VAG K + Can na interfejsie commander 1,4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vcds działa bez problemu, ale trzeba mieć do tego odpowiedni interfejs, typu KKL a nie K+CAN

Tu masz najtańszy który będzie działał bez problemu w B6 z VCDS Lite

Najlepszy-Najtanszy-VAG-USB-KKL-line-we-
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 26,90 zł - Najlepszy Najtańszy VAG USB...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kamil-vag napisał:

Vcds działa bez problemu, ale trzeba mieć do tego odpowiedni interfejs, typu KKL a nie K+CAN

Ale ja mam B7, i z tego co się orientuje tam już leci po CAN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś uzupełnił profil, może prędzej bym na to wpadł...

Do B7 najlepiej HEX-CAN-USB, ale to już trochę większe koszta 150-200zł...

Chociaż z silnikiem to i KKL powinien się łączyć...

Uzupełnił profil,bo nawet nie waidomo o jakie auto chodzi, jaki kod silnika...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...