Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd P0087 Ciśnienie na szynie paliwowej


Unnamed95

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z moją audi, wczoraj wieczorem po odpaleniu auta i przejechaniu dosłownie 500m wyskoczyła migająca kontrolka świec żarowych a auto wyraźnie straciło moc, zatrzymałem się i zgasiłem silnik, po odpaleniu kontrolka już nie migała a auto miało już swoją moc, dzisiaj podłaczyłem pod komputer i oto jakie błedy się pokazały.

5211 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej
          P0087 00 [096] - za niskie
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 177889 km
                    Data: 2020.01.13
                    Czas: 22:09:27

                    Prędkość obrotowa silnika: 785.50 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 98.8 %
                    Prędkość pojazdu: 6 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 25 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 8 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.060 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 785.5 /min
                    Prędkość pojazdu: 4.34 km/h
                    Średnia dawka wtrysku: 35.55 mg/stroke
                    Temperatura paliwa: 12.7 °C
                    Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 161300 hPa
                    Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bits 0-7: 00000101
                    Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 00110100

5215 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej
          P0087 00 [096] - za niskie
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 177867 km
                    Data: 2020.01.13
                    Czas: 11:03:59

                    Prędkość obrotowa silnika: 691.50 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 98.0 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 15 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 7 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 13.600 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 691.5 /min
                    Prędkość pojazdu: 0.00 km/h
                    Średnia dawka wtrysku: 36.57 mg/stroke
                    Temperatura paliwa: 11.7 °C
                    Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 102600 hPa
                    Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bits 0-7: 00000101
                    Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 00110100

 

Dodam ,że tydzień temu odebrałem samochód od mechanika, były regenerowane wszystkie wtryski, sprawdzona pompa wysokiego ciśnienia oraz sprawdzony zawór ciśnienia na listwie wtryskowej i wymieniony filtr paliwa na nowy.

Z góry dziękuje za rady.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro przed robota tego mechanika wszystko było ok . To jeśli ten błąd i taka sytuacja będzie ci się powtarzała jedz do niego i niech szuka czym to jest spowodowane. Może nie odpowietrzyl dobrze układu i wyskoczył chwilowy błąd . Jezdzij i obserwuj . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód mam od lutego ubiegłego roku, na początku grudnia silnik po odpaleniu Na zimnym silniku wpadał w wibracje , po +- 2 minutach uspokajał się i chodził równo, na ciepłym silniku tego nie było, auto pojechało do mechanika i stwierdził ,że winne są wtryski dlatego pojechały na sprawdzenie i okazało się ze żaden nie trzyma parametrów , przez to były regenerowane i przy okazji sprawdzona pompa i zawór 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem to samo po wymianie filtra paliwa, zaraz jak tylko wyjechalem od mechanika - mimo, ze odpowietrzali uklad VCDS'em z 4-5 razy. Wrocilem, odpowietrzyli uklad jeszcze kilkukrotnie, potem poklekotal na wolnych obrotach jeszcze kilka minut i bylo ok

 

Edytowane przez DareQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.01.2020 o 07:36, DareQ napisał:

Mialem to samo po wymianie filtra paliwa, zaraz jak tylko wyjechalem od mechanika - mimo, ze odpowietrzali uklad VCDS'em z 4-5 razy. Wrocilem, odpowietrzyli uklad jeszcze kilkukrotnie, potem poklekotal na wolnych obrotach jeszcze kilka minut i bylo ok

 

U mnie zaczęło się to po tygodniu od odebrania auta od mechanika, zdążyłem już wyjeździć pełny bak paliwa

Problem pojawia się kolejny dzień, chwile pochodzi na wolnych obrotach i gaśnie, po odpaleniu chodzi normalnie.

Edytowane przez Unnamed95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...