Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 AVF Prośba o analizę logów dynamicznych.


Piotrek717

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przeprowadziłem dwa logi dynamiczne. Pierwszy ten całkowicie przeladowuje i wskoczył w tryb awaryjny i wyskoczył taki błąd jak na zdjęciu. Skasowałem błędy i zrobiłem jeszcze jeden. W drugim przypadku w połowie loga wartości zaczęły się stabilizować. Czy mógłby ktoś doświadczony rzucić okiem dlaczego może się tak dziać?

IMG_20191211_215119.jpg

IMG_20200111_202632.jpg

IMG_20200111_202645.jpg

IMG_20200111_202714.jpg

IMG_20200111_202725.jpg

Edytowane przez Piotrek717
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogłeś zrobić 003+011 bo nie widać zależności MAF / MAP... 

Może być zacinajaca się zmienna geometria, jeśli MAF też jest wysoki... 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

003 sprawdzałem jedynie aktualne wartości podczas jazdy, bez logów. Wszystkie parametry mieściły się w wartościach zadanych.

Jeszcze jedno pytanie, czy biorąc pod uwagę powyższe logi możemy wykluczyć zawór n75?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, mówiłeś, że parametry w normie a MAF też pokazuje maksymalne wartości... 

Wniosek jeden, turbina na stół i do czyszczenia, zacina się zmienna geometria... i unikaj jazdy w sumie bo takie przeładowanie jest niezdrowe dla układu dolotowego i osprzętu... i tak dziwne, że Ci jeszcze nie rozerwało, spluło żadnego węża...

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mnie jeszcze dziwi to to, że jak ściągam podciśnienie z gruszki i zakładam to normalnie sztanga chodzi, nic się nie zacina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie myśl, nie kombinuj... Co Ty porównujesz warunki na postoju z tymi przy jeździe z pedałem w podłodze i wysokim EGT? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i widzisz, miałem rację, jest OK teraz, ładnie trzyma zadane ciśnienie ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji może komuś się to przyda jak to przegląda:

jak się nie ma zeszlifowanej 17 do zablokowania tego nypla, to dwa grube śrubokręty po bokach nypla wcisnąć i dopiero można  odkręcić rurkę od smarowania turbo. U mnie mocno zapieczona była, a dzięki temu udało się odkręcić bez strat.

IMG_20200120_182407.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...