kosarro 0 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 dzien dobry, mam problem z odpaleniem auta. Sprawa zaczela sie od zalania puszki w ktorej znajduje ECU, i slynnym problemie z rozladowanym akumulatorem poprzez samoczynne wlaczenie sie wentylatora. po dostaniu sie do srodka pod ECU bylo sporo wodyktora usnalem i osuszylem cale to miejsce. Pod ECU znalazlem u siebie trzy przekaźniki: 484, 614, 457. Auto przez dwa dni jezdzilo normalnie do dzisiaj rano. Problem polega na tym jak gdyby nie dzialala pompa. Szukalem na forum informacji o przekaźnikach w tym modelu, ale nie napotkalem na takie oznaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS4 126 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 484 - swiatła 614 - pompa 457 - świece Wypnij i po oznaczeniach pinów z przekaxnika podaj prąd na pompę lub bezpośrednio na pompę. Przekaźnikiem steruje ECU, Nie mam teraz pinoutu przed nosem. Ecu jest raczej szczelny jak go żaden paprok nie otworzył i nie skleił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 (edytowane) Przekaźnik pompy paliwa J17 Styki 85 i 86 to cewka - masa przychodzi z ECU 85 to plus po zapłonie - zobacz po zapłonie czy masz tu 12V, jak tak to 86 masa - zobacz czy pojawia się masa po przekręceniu zapłonu, jak nie to podaj tu masę - jak dalej nie ruszy pompa to styk 30 - tu ma być 12V po zapłonie styk 87 - tu ma być 12V po podaniu masy z ECU - to jest wyjście na pompę... jak chcesz sprawdzić pompę to podaj tu 12V... Interesuje Cię przekaźnik nr 1.1 Edytowane 20 Stycznia 2020 przez kamil-vag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Może byc też problem z nr 2, czyli Terminal 30 voltage supply relay -J317- Te przekaźniki można rozebrać, wyczyścić i osuszyć... Ale najczęściej po zalaniu trzeba wymienić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosarro 0 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 ok, tylko ze u mnie pod ECU jest tylko to co na zalaczonym zdjeciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 To będzie raczej ten 1.2 bo przecież nie masz automatu ? Po prostu jest przesunięty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosarro 0 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 skrzynia biegow manulana 6-biegowa. auto z rocznika 2008 (ostatni wypust b7) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Tu kolega miał tez problem, ale jemu padł ECM Relay, czyli ten nr 2: https://a4-klub.pl/topic/450140-b7-brd-problem-po-ulewnej-nocy-samoczynne-załączanie-wentylatora-chłodnicy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosarro 0 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Problemem okazal sie Terminal 30 voltage supply relay -J317- czyli ten z numerem 614. Po jego wymianie auto zaczelo gadac. Bardzo dziekuje wszystkim za pomoc szczegolnie Kamil-vag oraz Darek s4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się