Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t BFB turbo nie pompuje


Donjaroslaw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Od niedawna jestem posiadaczem a4 b6 1.8t bfb.

Auto od zakupu paliło na 3 gary. Więc zaczęłam od usuwania błędów. Po wszystkim okazało się że auto nie ma mocy. Więc w ruch poszły logi. 

Wychodzi z nich że turbo nie ładuje.

N75 sprawny. Rezystancja 28ohm. 

Po przeczytaniu na forum myślałem że urwał się wg ale jest na swoim miejscu... 

Bardzo proszę o pomoc. 

Pod spodem logi 

DRIVE.GOOGLE.COM

 

Oraz zdjęcie zaworu wg. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno pokazuje niepoprawną temp. w dolocie.

Przepływka chyba też trup, bo mimo niedziałającej turbiny powinna trochę więcej mierzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, turbina w trybie awaryjnym.

Sprawdź sensor map, odłącz go z gostki zobacz jego parametry, podłącz go i zrób to samo zobacz czy reaguje.

Zrób test,

Uruchom pojazd na nowo i dodaj gaz na max na biegu 1, zobacz czy idzie czy nie.

Sprawdź szczelność układu, najlepiej odkręcić sensor map i wbić się sprężonym powietrzem z kompresora.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I sprawdź czy n75 jest prawidłowo zamontowany. Jak kupiłem swoją to kilka tygodni walczyłem z trybem awaryjnym, a okazało się że n75 by źle założony ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Zrobiłem dziś parę testów i podmianek osprzętu z silnika AJQ z audi TT.

Zabrakło testu z odpiętym map sensorem o którym pisał kolega Mechanikkosmita. Sprawdzę to w wolnym czasie :)

To co zrobiłem do tej pory: wymieniłem turbo na nowe K04-015. Uszczelniłem zawory paliwowe - oringi + gniazda plastikowe. Wymieniłem ezktor na nowy bo stary pękł w pół..To co zrobiłem dziś:

Test szczelności dolotu przechodzi bez problemów i ładnie trzyma ciśnienie - dolot szczelny.

1. Logi po wymianie dv. Logi 115 i 118 w drugim tescie

003+020

2. Logi po wymianie DV+ przepływki

003+020 i 115+118.

 

3. Logi po wymianie DV+ przepływki + n75.

logi 115 i 118 bez zmian

 

Czy na doładowanie może mieć wpływ nieszczelność w układzie podciśnienia?

Czy na doładowanie może mieć wpływ odpowietrzenie skrzyni korbowej + odma?

Może ktoś walczył już z podobnym przypadkiem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...