Qweer 4 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Czym może być spowodowany niebieski dym po pierwszej przegazowce potem jak widać na filmie wszystko ok? Silnik rozgrzany, przed przegazówką stał około 2-3 min na biegu jałowym. Uszczelniacze, pierścienie czy turbo? VID_20200121_114120.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fish1991 5 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 (edytowane) Cześć. Nie widzę tu nic niepokojącego =) Jak byś miał jakiś problem ze szczelnością to kopciłoby cały czas i to konkretnie. Edytowane 21 Stycznia 2020 przez Fish1991 pomyłka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qweer 4 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 (edytowane) 8 minut temu, Fish1991 napisał: Cześć. Nie widzę tu nic niepokojącego =) Jak byś miał jakiś problem ze szczelnością to kopciłoby cały czas i to konkretnie. Spokojnie silnik miał 90 stopni przynajmniej od 10min. Nie dostrzegasz niebiego dymku około 9 sekunda filmiku? Pierwsze dodanie gazu przy następnych jest wszystko ok. Tak jakby gdzieś się zbierał olej i przy pierwszym dodaniu gazu został spalony. Edytowane 21 Stycznia 2020 przez Qweer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się