Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o sprawdzenie logów


Luk Wasky

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szału nie ma, turbo bardzo ospale wstaje, przepływka za mało mierzy, zapłony cofa mocno. Zestaw startowy czyli szczelność dolotu, wymiana świec, sprawdzenie katalizatora czy nie zatkany,(przy okazji obejrzysz strone gorącą turbiny czy nie popękana). Jak nie bedzie poprawy w przepływie po tych zabiegach to przepływka do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Nie chcę zaśmiecać forum i zakładać nowego tematu (mam nadzieje że autor się nie pogniewa) również chciałbym prosić o ocenę logów z BEXa.

 

Dynamiczny:
Grupy 002, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-002_032_033_dK7u8E.html
Grupy 011, 020: http://vaglogi.pl/log-011_020_YfJbX.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_4yN550.html
Grupy 002, 003: http://vaglogi.pl/log-002_003_GQ0s1.html
Statyczny:
Grupy 014, 091, 093: http://vaglogi.pl/log-093_014_091_Z398jto.html

Edytowane przez Deamon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Deamon napisał:

Witam,

Nie chcę zaśmiecać forum i zakładać nowego tematu (mam nadzieje że autor się nie pogniewa) również chciałbym prosić o ocenę logów z BEXa.

 

Dynamiczny:
Grupy 002, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-002_032_033_dK7u8E.html
Grupy 011, 020: http://vaglogi.pl/log-011_020_YfJbX.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_4yN550.html
Grupy 002, 003: http://vaglogi.pl/log-002_003_GQ0s1.html
Statyczny:
Grupy 014, 091, 093: http://vaglogi.pl/log-093_014_091_Z398jto.html

U Cb problem na ta chwile najwiekszy z cofaniem zapłonów, na serii nie powinna tak cofac, i turbo też dość pózno wstaje i  lekko niedoładowuje. Czyli podobna historia j.w

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.01.2020 o 14:42, Łukasz13 napisał:

Szału nie ma, turbo bardzo ospale wstaje, przepływka za mało mierzy, zapłony cofa mocno. Zestaw startowy czyli szczelność dolotu, wymiana świec, sprawdzenie katalizatora czy nie zatkany,(przy okazji obejrzysz strone gorącą turbiny czy nie popękana). Jak nie bedzie poprawy w przepływie po tych zabiegach to przepływka do wymiany

Witaj! Sprawa się tyczy mojej audi, jeśli chodzi o przeplywke to przekładałem na nową i nie było dużej zmiany, na weekend zmieniam filtr, sprawdzam układ w poniedziałek przyjadą świece. Czy to że jest nie szczelny układ albo zapchany kat może być powodem ospalego turbo czy problem leży gdzie indziej? No i sprawa zapłonów, co z tym zrobić? Świece załatwia sprawę czy regulacja? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Cycu19911 napisał:

Czy to że jest nie szczelny układ albo zapchany kat może być powodem ospalego turbo czy problem leży gdzie indziej?

Kat ma wpływ na wstawanie turbo i stuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, przem8 napisał:

Kat ma wpływ na wstawanie turbo i stuki.

Jak usunę kata to trzeba wyrzucić skonde z kompa czy nic nie trzeba robić? A wiesz może co z tymi zapłonami zrobić? W ogóle to dzięki za odpowiedzi bo ja jeszcze trochę zielony w tym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Cycu19911 napisał:

Jak usunę kata to trzeba wyrzucić skonde z kompa czy nic nie trzeba robić? A wiesz może co z tymi zapłonami zrobić? W ogóle to dzięki za odpowiedzi bo ja jeszcze trochę zielony w tym ?

Tak, trzeba drugą sonde wyłączyć u tunera. Zmień świece, sprawdź kompresje (jak słaba to kicha). Zalej 98 i jak nic się nie zmieni to kastruj dziada z kata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie odnośnie kata, czy jeśli będzie zawalony usunąć go całkiem i dać downpipe czy może lepiej dać go do czyszczenia w sumie cena prawie taka sama a nie wiem czy jest sens go wywalać jeśli chce zrobić program na ok 190km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Cycu19911 napisał:

czy może lepiej dać go do czyszczenia

Co Ty chcesz czyścić? A jak będzie pokruszony albo nadtopiony to co? Możesz wybić środek i jeździć z pustą puchą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...