Lockheedhunter 0 Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Zerknę jutro. Dam znać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lockheedhunter 0 Opublikowano 15 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2020 18 godzin temu, Langista napisał: Sprawdź jakiego koloru masz płyn do wspomagania. Najlepiej wytrzyj bagnet o ręcznik papierowy (toaletowy papier za drogi teraz) Dolałem odrobinę płynu i jak ręką odjął. Na bagnecie było prawie max. Teraz jest lekko ponad i zero dźwięków wydawanych przez pompę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 454 Opublikowano 15 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2020 Ale jakiego był koloru.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lockheedhunter 0 Opublikowano 15 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2020 Nie zerknąłem bo to w trasie dolewałem i nie miałem żadnego papieru przy sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lockheedhunter 0 Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 odkopuje temat. Pojeździłem trochę i znowu zaczyna się wycie. Sprawdziłem kolor płynu (zielony). Płynu nie ubywa nic Nie wiem czy zmienić płyn na jakiś bardziej gesty czy co? Zalany był Febi. Czy może to już pora na poszukiwanie maglownicy? IMG_8110.MOV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 454 Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 Ostatnio ktoś też miał problem z wyciem i pomogła mu wymiana węża idącego z pompy do maglownicy, często padają swoją drogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garfield110 3 Opublikowano 23 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2020 W dniu 21.05.2020 o 15:37, Lockheedhunter napisał: Nie wiem czy zmienić płyn na jakiś bardziej gesty czy co? Zalany był Febi. Oczywiście, że zmienić. Na oryginalny z ASO. Koszt 95 zł za opakowanie 1 litr. Niestety prawdopodobnie wymiana płynu juź pewnie na wiele nie pomoże, i czas zacząć szukać przyczyny, ale próba nie strzelba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lockheedhunter 0 Opublikowano 25 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 Wymienię przewód o którym pisali wcześniej do tego płyn na nowo też ogarnę i zobaczymy. Kwit na pompę mam. Jak coś to na gwarancję pójdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack0 14 Opublikowano 25 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 (edytowane) 6 godzin temu, Lockheedhunter napisał: Wymienię przewód o którym pisali wcześniej do tego płyn na nowo też ogarnę i zobaczymy. Kwit na pompę mam. Jak coś to na gwarancję pójdzie Jak już wymieniasz przewód, to daj nowy zawór (śruba) i podkładki, w miejsce łączenia przewodu z maglownicą. Jeśli miałbyś kłopot ze znalezieniem, to ja kupiłem tu https://auto-plus.pl Edytowane 25 Maja 2020 przez Jack0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lockheedhunter 0 Opublikowano 25 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 A masz może jakieś nr tych podkładek i tego zaworu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack0 14 Opublikowano 25 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 U mnie były to części: 8E0422529 i N0138495 x2. Pisałem o swoim problemie tutaj https://a4-klub.pl/topic/255169-wycie-i-buczenie-przy-skrecaniu/?do=findComment&comment=5539838 Dla pewności sprawdź > https://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się