Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy ciśnienia paliwa


Jassper

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik 2.0 2013 CPMB wyrzuca takie błędy, ktoś ma pomysł co to może być? Check zapala się na zimnym silniku jeżeli się go przycisnie ale nie jakoś super mocno. 
 

Adres 01: Silnik       Plik etykiet: 06H-907-115-CDN.clb

Oznaczenie elementu: 8K5 907 115 N    HW: 8K2 907 115 L

  Komponent i/lub wersja: 2.0l R4/4V TF H09 0005

           Kodowanie: 4A2A0013242600062000

           Kod serwisu: WSC 56062 002 1048576

              Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TFS0118K5907115N 001006 (AU48)

                       ROD: EV_ECM20TFS0118K5907115N.rod

                      VCID: 3D718CF3AC71A7A2FE-8068

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

 

10425 - Ciśnienie paliwa podczas zimnego startu/rozruchu 

          P053F 00 [232] - za niskie

          MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

             Ramka zamrożona:

                    Stan błędu: 00000001

                    Priorytet błędu: 2

                    Częstość błędu: 2

                    Przebieg: 104606 km

                    Data: 2020.01.09

                    Czas: 07:19:33

 

                    Prędkość obrotowa silnika: 1721.50 /min

                    Unormowana wartość obciążenia: 14.1 %

                    Prędkość pojazdu: 41 km/h

                    Temperatura płynu chłodzącego: 32 °C

                    Temperatura powietrza zasysanego: 7 °C

                    Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar

                    Napięcie zacisku 30: 13.829 V

                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40

                    Status silnika: COENG_RUNNING

                    Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3

 

2837 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej 

          P0088 00 [100] - za wysokie

          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

             Ramka zamrożona:

                    Stan błędu: 00000001

                    Priorytet błędu: 2

                    Częstość błędu: 6

                    Przebieg: 104585 km

                    Data: 2020.01.08

                    Czas: 07:35:17

 

                    Prędkość obrotowa silnika: 2290.00 /min

                    Unormowana wartość obciążenia: 37.3 %

                    Prędkość pojazdu: 75 km/h

                    Temperatura płynu chłodzącego: 53 °C

                    Temperatura powietrza zasysanego: 19 °C

                    Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar

                    Napięcie zacisku 30: 14.206 V

                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40

                    Status silnika: COENG_RUNNING

                    Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3

 

 

Kody gotowości: 0000 0001

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Jassper napisał:

A po czym to stwierdziłeś?

Silnik       Plik etykiet: 06H-907-115-CDN.clb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mylę się, ale plik etykiety nie wyznacza kodu silnika? Np. 

FORUMS.ROSS-TECH.COM

Looking for any help with original coding. I somehow messed up the original coding somwhere 2014...

ale nieważne bo silnik jest na 100% CPMB, czy ktoś ma jakieś podejrzenia co do błędów? Czujnik ciśnienia paliwa? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat można zamknąć. Problem rozwiązany, po zbadaniu listwy, pompy i czujnika ciśnienia, problemem okazał się moduł pompy paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat ponieważ mam ten sam kod błędu co kolega z tym że sporadycznie. Jakieś pomysły? Czy tak samo może padać moduł pompy paliwa? U mnie nie pojawia się żaden check-engine i nie odczułem żadnej różnicy. Znalazłem błąd podczas zwykłej diagnostyki. Pojeżdżę chwilę i zobaczymy czy błąd wróci. W międzyczasie jeśli ktoś miał podobny problem proszę o poradę. 

10425 - Ciśnienie paliwa podczas zimnego startu/rozruchu 

          P053F 00 [096] - za niskie

          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany do skasowania kodów błędów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemem okazały się wtryski dokładniej jeden z wtrysków oraz rozrząd już na wykończeniu. Moduł pompy paliwa oraz inne elementy jak pompa sprawne. Zauważ ze występował u mnie jednocześnie drugi błąd P0088.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.06.2020 o 14:39, Jassper napisał:

Problemem okazały się wtryski dokładniej jeden z wtrysków oraz rozrząd już na wykończeniu. Moduł pompy paliwa oraz inne elementy jak pompa sprawne. Zauważ ze występował u mnie jednocześnie drugi błąd P0088.

Jaki miales przebieg? Ja 108k i dokladnie oba te same błędy. U Ciebie ostatecznie pompa i moduł byl ok, a wadliwy wtrysk i rozrząd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam też mam problem świeci mi się check engine i nie wiem co jest  powodem pisze tylko

błąd regulacji niskiego ciśnienia paliwa ,ciśnienie paliwa poza zakresem tolerancji

sprawdziłem pod obd to co umiem to jest

niskie ciśnienie paliwa wartość 469.3kPa

ciśnienie paliwa 3890kpa

pompa paliwa wartość wymagana 62.259%

p310b00

146733550_2787412964806968_3358567742439598902_n.jpg

146979111_121164473223615_3889171298769275924_n.jpg

146298004_1807337469448384_8369901958295330862_n.jpg

146376315_422463189096116_4616816346246203232_n.jpg

146391357_428432705091283_3577003965498750259_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...