Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1.8t AEB niskie ciśnienie doładowania


Paweł Mitoraj

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z doładowaniem, sterownik jest starego typu na 5 wtyczek, byla zrobiona mapa.

Cisnienie dolaowania to około 0.6b co wynika z zamontowanego zegara boost.

Po odłączeniu westage cisnienie dochodzi do 1.2b.

Co zrobić zeby turbo wiecej dawało?

Jakies logi potrzebne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo ładuje tyle ile w programie zadane :) wiec pewnie bedzie ładować nie wiecej niz 0,7 bar, tam sa inne wtryski też wsadzone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabe te logi, zrób od 1000 do 6500 obr/min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to mało kto już chce grzebać w tych starych sterownikach. Chyba jeszcze daron z poniatowej się tym zajmuje ale to lubelskie...

Zostaje przesiadka na nowszy ster lub wycieczki po kraju :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Łukasz13 napisał:

Kup wiązkę z nowszego aeb-a z kompem na dwie wtyczki, obejdzie się bez lutowania.

 

Łukasz masz jakiś wsad do AJLa żeby dmuchalo z 1.2 Bara   na hybrydzie z mazdy MPV ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Łukasz13 napisał:

Na kompie z agu mogę zrobić.

 

Potrzebuje sam.wsad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...