Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRD trzęsie na jałowym


Marcin Kaszyński

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy,

Mam pytanie i kolejny problem. Właśnie jestem świeżo po wymianie pompowtryskiwaczy na regenerowane I cieszyłem się jak dziecko bo wszystko ustało jest moc i nie trzęsie autem, lecz dziś ręce mi znowu opadły.

Na biegu jałowym i tylko na rozgrzanym silniku trzęsie autem i korekty wówczas są na pierwszym cylindrze -2 a na czwartym cylindrze +2 i w momencie jak lekko doda gazu to korekcje wracają do normalnych i nie trzęsie autem. 

Czy macie może pomysł co to może być? 

 

Dodam tylko że w aucie jest niesamowita moc i w ogóle nie czuć żeby cokolwiek się działo z pompkami.

Screenshot_20200126_200328_com.voltasit.obdeleven.jpg

Screenshot_20200116_174000_com.voltasit.obdeleven.jpg

Edytowane przez Marcin Kaszyński
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj dobić delikatnie tą czwartą pompkę, młotkiem , przez kawałek miedzi lub miękkiego aluminium.

Powinna się uszczelnić na stożku i korekcje powinny wrócić do normy a bujanie powinno zniknąć .

Pewnie nie masz wyczucia z jaką siłą uderzać , dla tego zacznij od trzech leciutkich razów , młoteczkiem 0,5 kg i testuj czy jest poprawa .

Jak jest ale jeszcze się korekcje nie wyrównały to rób drugą rundę uderzając trochę mocniej :decayed:

Lepiej to zrobić małymi kroczkami niż przedobrzyć.

Po takim dobiciu dokręcił bym śruby mocujące o jakieś 45 stopni i  ponownie wyregulował pompkę :hi:

 

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie gniazd pompek. Czy jest możliwość regeneracji lub naprawy?

Z jakim momentem powinny być dociągniete śruby trzymające pompowtrysk?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można odpowiednim rozwiertakiem poprawić stożkową płaszczyznę oporową o którą opiera się pompka. Momentów dla BRD nie pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Marcin Kaszyński napisał:

Mam pytanie odnośnie gniazd pompek. Czy jest możliwość regeneracji lub naprawy?

Z jakim momentem powinny być dociągniete śruby trzymające pompowtrysk?

 

Witam,

Zobacz w tej instrukcji.

instr.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...