SowaBezOka 0 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 (edytowane) Mam problem z silnikiem AJM. Gdy chce odpalić to bardzo szybko zaskakuje ale przez sekundy jakby brakowało mu czegoś i trzyma 450 obr/minutę (dosłownie sekundy). Teraz już dłużej trzymam przekręcony zapłon i jeszcze szybciej wbija na +/- 850obr/min. Im cieplejszy tym częściej gaśnie jak jest na biegu jałowym. Log do oceny, jutro zrobie reszte logow, ale moze juz idzie sprawdzic czy to przestawiony rozrzad moze, czy wtryski do wymiany? VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM Edytowane 29 Stycznia 2020 przez SowaBezOka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 30 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 (edytowane) Żyje te forum jeszcze w ogole? Wrzucam poprawne logi: 001+004+007 VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM 013+018+023 VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM 023 (2000 obr/min) VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM Edytowane 30 Stycznia 2020 przez SowaBezOka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Korekcja na 1 pompowtrysk poza norma, zacznij od wymiany uszczelnień pompowtryskow. Na allegro obecnie zestaw naprawczy, 4 śruby mocujące i 4 śruby naciskające pompke (warto to wymienić, jak jeszcze są starego typu) to koszt 180zl więc bez tragedii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Pasowałoby podmienić 1 z 3 i zobaczyć czy korekcja pójdzie za pompowtryskiem. Wtedy można podjąć decyzję o wymianie tej jednej sztuki... Ale najpierw wymień uszczelnienia i te śruby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 30 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Jedynkę właśnie wymieniłem na inny używany (może też popsuty?) Wcześniej był błąd w sterowniku (numeru nie pamiętam) ale wskazywal uszkodzony pierwszy pompowtrysk lub jego wiązkę, więc kupiłem inny, teraz kwestia czy dobrze go wyregulowalem. Ten rozrząd mnie tak czy owak nie pokoi. Nie jest za luźno ten pasek? Luznawy się wydaje, załączam filmik. 20200130_091357.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Można by napiąć na nowo napinacz, bo synchronizacja też widać skacze jak chce... Dawno ten rozrząd był robiony? Może się wylał siłownik napinacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 30 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 @kamil-vag dopiero co kupilem te auto. Czytalem, ze mozna zastosowac nowszy rozrzad z innym napinaczem, znasz temat? Kupilbym, ale chce wiedziec dokladnie co Numer mojego silnika tak czy owak jest powyzej 200 000 (dwojka z przodu tak czy owak, jesli dalem za duzo zer) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 8 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 Na nowym rozrządzie działa jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się