Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDi AJM (PD) falują obroty, gaśnie na jalowym


SowaBezOka

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z silnikiem AJM.

Gdy chce odpalić to bardzo szybko zaskakuje ale przez sekundy jakby brakowało mu czegoś i trzyma 450 obr/minutę (dosłownie sekundy). Teraz już dłużej trzymam przekręcony zapłon i jeszcze szybciej wbija na +/- 850obr/min.

 

Im cieplejszy tym częściej gaśnie jak jest na biegu jałowym.

 

 

Log do oceny, jutro zrobie reszte logow, ale moze juz idzie sprawdzic czy to przestawiony rozrzad moze, czy wtryski do wymiany? 

 

VAGLOGGER.APPHB.COM

 

20200129_182535.jpg

20200129_182552.jpg

20200129_182605.jpg

20200129_182555.jpg

20200129_182538.jpg

20200129_182540.jpg

20200129_182537.jpg

20200129_182542.jpg

20200129_182544.jpg

Edytowane przez SowaBezOka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żyje te forum jeszcze w ogole?

 

Wrzucam poprawne logi:

001+004+007

VAGLOGGER.APPHB.COM

 

013+018+023

VAGLOGGER.APPHB.COM

 

023 (2000 obr/min)

VAGLOGGER.APPHB.COM

 

Edytowane przez SowaBezOka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekcja na 1 pompowtrysk poza norma, zacznij od wymiany uszczelnień pompowtryskow. 

 

Na allegro obecnie zestaw naprawczy, 4 śruby mocujące i 4 śruby naciskające pompke (warto to wymienić, jak jeszcze są starego typu) to koszt 180zl więc bez tragedii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasowałoby podmienić 1 z 3 i zobaczyć czy korekcja pójdzie za pompowtryskiem. Wtedy można podjąć decyzję o wymianie tej jednej sztuki... Ale najpierw wymień uszczelnienia i te śruby. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynkę właśnie wymieniłem na inny używany (może też popsuty?)

Wcześniej był błąd w sterowniku (numeru nie pamiętam) ale wskazywal uszkodzony pierwszy pompowtrysk lub jego wiązkę, więc kupiłem inny, teraz kwestia czy dobrze go wyregulowalem.

 

Ten rozrząd mnie tak czy owak nie pokoi. Nie jest za luźno ten pasek? Luznawy się wydaje, załączam filmik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można by napiąć na nowo napinacz, bo synchronizacja też widać skacze jak chce... Dawno ten rozrząd był robiony? Może się wylał siłownik napinacza? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil-vag dopiero co kupilem te auto. Czytalem, ze mozna zastosowac nowszy rozrzad z innym napinaczem, znasz temat? Kupilbym, ale chce wiedziec dokladnie co :)
Numer mojego silnika tak czy owak jest powyzej 200 000 (dwojka z przodu tak czy owak, jesli dalem za duzo zer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...