dani270 1 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 Witam. W grupie 011 ciśnienie zadane i rzeczywistym znacząco się różni. Regulacja zderzaka turbiny max podnosi wartość osiągnięta do 1017mbar. Ma ktoś pomysł gdzie szukać problemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 Co Ty chcesz osiągnąć ? Sprawdź co się dzieje w próbie dynamicznej, czy tam odpowiednio turbo wstaje i trzyma zadane ciśnienie, a nie na postoju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dani270 1 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 Wiem co jest w dynamicznej ale temat się tyczy różnicy jaka jest między tymi wartościami. Patrząc na logo które zamieszczane są w sieci te wartości mają niewielka różnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szalonyharry 1 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 A masz jakiś problem np. Ze słabym dołem, turbo po regeneracji? Czy tylko tak dla własnej ciekawości? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dani270 1 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 Roczny koras turbiny. Do 1900 obr. turbo się spóźnia. Zderzak regulowany wiele razy i dalej szału nie ma. Sądziłem że na postoju jak będę regulował zderzak to wartość w grupie 011 będzie się zmieniać. Nie sprawdzałem brokow na wałku i nie wiem czy ich brak może być słyszalny od strony wydechu ale dudni delikatnie z rury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szalonyharry 1 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 Ja się też bawiłem z regulacjami, turbo było po regeneracji, mol, zero reakcji na gas. Powyżej 2 tys się zbierał ale dół tragedia. Wsadzilem urzywke i teraz chociaż jedzie od dołu. A co do tego parametru. Regenerowana turbina miała 980, urzywka ma 950 i zbiera się tak jak powinna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dani270 1 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 No właśnie ustawiłem na tą maksymalna wartość 1017mbar i jest tragedia w całym zakresie. Jutro przestawie w możliwie najniższą wartość i zobaczę jak będzie jeździł. Na dolnej wartości było słychać że turbo tak szybko się kręci że aż gwiżdże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szalonyharry 1 Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Powiem Ci tak, niby turbo regenerowana osiąga ciśnienie, ale nie ma tej szybkości jak nówka, albo używana nieregenerowana, dwa lata prawie walczyłem z słabym dołem, i też się upieralem że turbo regenerowane to musi być dobre(poniekąd było to związane ze w poprzednim aucie też regenerowalem turbo i złożyli mi je super, ale to były czasy jak gerett dostarczał części zajmienne, ateraz niewiadomo co Ci wsadza) logi też wyglądały ok, a jednak zmiana na urzywke i jest owiele lepiej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dani270 1 Opublikowano 1 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Ustawiłem zderzak na 11,5mm od góry ale do dobrej używki jej daleko. Mam Gtb1756 do montażu ale warunków i chęci trochę brakuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się