Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania karoserii


Andrzej2000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie wiem że ten temat był wałkowany ale może ktoś ma identyczne drgania co moje 

Ogólnie to chodzi mi o drgania powyżej 40 , najgorzej na autostradach 130-140 powyżej wtedy drgania są dramatem. Posiadam opony 245/35/19 

Ogólnie to mam takie objawy że podczas ruszania czuj drgania silnika tylko w momencie popuszczania sprzegła w ostatnim momencie dalej jest okej 

Z przegubów raczej nie mam żadnych objawów.,

Czytałem jeszcze o poduchach silnika że mogą być zjechane mówili żeby sprawdzić luz ruszając silnikiem i czy jest duży luz, zrobiłem to i wydaje mi się że nie ma luzu silnik tzn czuc że silnik trzyma sie na tych poduchach i jest taki delikatny ruch silnikiem ale moim zdaniem nie jest to jakiś luz.

Krzywe tarcze tez ludzie pisali lecz mam te drgania tylko i wylaczenie podczas jazdy nie podczas hamowania 

Na luzie nie mam żadnych drgań 

Pisałem też z jednym gosciem mówił ze wymienił pompe od wspomagania i wszystko znikło 

Jedni piszą że po wyważeniu opon tez im ten problem zniknął 

Podczas zmieniania biegu z 1 na wsteczny nie mam zadnego szarpniecia ani nic. 

Drgania powyzej 40 nie sa bardzo mocno odczuwalne lecz sam fakt juz mnie denerwuje przy 100 jest okej ale dalej juz mnie krew zalewa 

40-100 leciutkie 120 + juz trzęsie jak nie wiem 

Słyszałem jeszcze że przednie koła jeśli są nie wyważone czuć drgania na kierownicy a jeśli tył jest nie wyważony to czuć właśnie drgania karoserii 

Będę jechał jeszcze na wyważanie kół ale tez slyszałem że nie którzy nie myją kół przed wyważaniem a taki brud może ważyć nawet 5-10 g i to jest jak 10 kg powyzej 100 

Ma ktoś identyczny problem ? 

Edytowane przez Andrzej2000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wjedź na podjazd, wejdź po auto i ściągnij plastykową zaślepkę na skrzyni biegów, jest widoczna od dołu i zobacz jak na luzie kręci dwumasa. Jak bije to masz problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, aprox99 napisał:

Wjedź na podjazd, wejdź po auto i ściągnij plastykową zaślepkę na skrzyni biegów, jest widoczna od dołu i zobacz jak na luzie kręci dwumasa. Jak bije to masz problem

Zapomniałem napisać dwu masa wymieniana 5 tyg temu mialem to samo przed dwumasą 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co się dzieje jak jedziesz i masz te drgania, wrzucasz luz i wciskasz sprzęgło? Jeden gdzieś tu pisał że dopiero po wymianie skrzyni to przestało. Ja mam u mnie znów coś takiego jakby bardzo lekkie bicie, jakby coś niewyważone było i auto skacze  nawet na prostej drodze jakby małe muldy były

Edytowane przez aprox99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, aprox99 napisał:

A co się dzieje jak jedziesz i masz te drgania, wrzucasz luz i wciskasz sprzęgło? Jeden gdzieś tu pisał że dopiero po wymianie skrzyni to przestało. Ja mam u mnie znów coś takiego jakby bardzo lekkie bicie, jakby coś niewyważone było i auto skacze  nawet na prostej drodze jakby małe muldy były

No ja mam identycznie to samo ale przy predkosciach 140 < a powyżej 140 jest juz takie drganie ze masakra 

Edytowane przez Andrzej2000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak z górki hamujesz silnikiem drży gałka zmiany biegów? 

Ja bym mimo wszystko sprawdził poduchy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie problem rozwiazany w 70 % byłem u wulkanizatora i wyważał mi koła jedną tylną felge mam pokrzywioną i miała 90 g różnicy z jednej strony wywazyl mi ja i 3/4 problemu znikneło mysle że jak ja wyprostuje to juz bedzie cacy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, 

ja się podepnę pod temat. Drgania powyżej 130.  Czuć na kierownicy i na fotelu. Najgorzej 130km/h-140km/h chociaż powyżej też odczuwalne. Felgi proste / opony nowe / wyważone w dobrym warsztacie. Zamieniłem nawet na inny komplet opon, bo myślałem, że coś jest nie tak z tymi nowymi co kupiłem (jedne taki wzór jak uniroyal sport / drugie contipremium ze średkowym żebrem). Nic nie pomogło. 

Jak się jedzie szybko po autostradzie, to też buja nim na boki. Jak by wiatr wiał. 

Wahacze?

Silentblocki?

?

Ostatni wymiana wahaczy i gum (przy 60 tys. / 90 tys. ) Teraz zbliża się do 150 tys.

Pacjent A4 TFSI 1.8 Avant 2013.

Co Wy na to?

Dzięki z góry za sugetie.

Łukasz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.06.2020 o 14:13, gto250.3000 napisał:

Cześć, 

ja się podepnę pod temat. Drgania powyżej 130.  Czuć na kierownicy i na fotelu. Najgorzej 130km/h-140km/h chociaż powyżej też odczuwalne. Felgi proste / opony nowe / wyważone w dobrym warsztacie. Zamieniłem nawet na inny komplet opon, bo myślałem, że coś jest nie tak z tymi nowymi co kupiłem (jedne taki wzór jak uniroyal sport / drugie contipremium ze średkowym żebrem). Nic nie pomogło. 

Jak się jedzie szybko po autostradzie, to też buja nim na boki. Jak by wiatr wiał. 

Wahacze?

Silentblocki?

?

Ostatni wymiana wahaczy i gum (przy 60 tys. / 90 tys. ) Teraz zbliża się do 150 tys.

Pacjent A4 TFSI 1.8 Avant 2013.

Co Wy na to?

Dzięki z góry za sugetie.

Łukasz

 

I jak rozwiązałeś problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...