Skocz do zawartości
IGNOROWANY

N75 zminia na pierburg


Adamek4119

Rekomendowane odpowiedzi

Witam  mam takie  pytanko czy jak zmienię ori n75 na pierburg 7.01024.02.0 to będzie  trzeba zmieniać  coś w sofcie? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, tylko trzeba uważać przy podłączeniu, bo jest trochę inaczej. Bardzo dobra decyzja zamiast wsadzać ori gówno.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, przem8 napisał:

Nie, tylko trzeba uważać przy podłączeniu, bo jest trochę inaczej. Bardzo dobra decyzja zamiast wsadzać ori gówno.

Właśnie wiem że ori gowno wytrzymała rok czasu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że się wtrącę, ale do BFB też podejdzie?  Czy to ten?

zawor-regulacyjny-cisnienia-doladowania-
WWW.IPARTS.PL

Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania PIERBURG 7.01024.02.0

 

I w czym różnica  w podłączeniu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Lomax211 napisał:

Przepraszam, że się wtrącę, ale do BFB też podejdzie?  Czy to ten?

zawor-regulacyjny-cisnienia-doladowania-
WWW.IPARTS.PL

Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania PIERBURG...

 

I w czym różnica  w podłączeniu?

 

bhLHmqUh.jpg

Tylko nie wiem  co z korekcją softa. Ale kolega wyżej pisze że nie trzeba. Jutro montuje i sprawdzam

Edytowane przez Adamek4119
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w a3 ten zaworek wsadzony już dość długo. Zero problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Adamek4119 napisał:
bhLHmqUh.jpg

Tylko nie wiem  co z korekcją softa. Ale kolega wyżej pisze że nie trzeba. Jutro montuje i sprawdzam

Daj znać jak działa :D Ja jutro sprawdzam DV i gruszkę i jeśli będzie ok to kupie ten zaworek i podmienię z N75 :D  Bo raz moc jest a raz nie ma więc coś się zawiesza a dolot szczelny :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Lomax211 napisał:

Daj znać jak działa :D Ja jutro sprawdzam DV i gruszkę i jeśli będzie ok to kupie ten zaworek i podmienię z N75 :D  Bo raz moc jest a raz nie ma więc coś się zawiesza a dolot szczelny :D

100% n75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też raz jest więcej raz mniej mocy. Podejrzewam N75. Jednak ten co tu podajecie to chyba do opla jest?? Ja posiadam bfb, jest sens go zakładać? Boost w sensie, że ma iść do turbo?

 

Zawor-cisnienia-doladowania-Pierburg-Ope
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 91,56 zł - Zawór ciśnienia doładowania Pierburg Opel (8826792464). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki...

 

 

Edytowane przez adamm_85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na serii poprawki nie trzeba ale przy sofcie czasami potrzeba...

na pierburgu czasami trzeba pare procent wysterowania n75 wiecej, okolo 5% dla tego samego boosta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, soul87 napisał:

na serii poprawki nie trzeba ale przy sofcie czasami potrzeba...

na pierburgu czasami trzeba pare procent wysterowania n75 wiecej, okolo 5% dla tego samego boosta

Mam soft na 200-210km. Zmienione wtryski, dodatkowy intercooler, tip z kwasiaka... Czyli rozumiem, że warto iść w ten zaworek, lepiej niż kupywać ori z aso?

Edytowane przez adamm_85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, adamm_85 napisał:

Mam soft na 200-210km. Zmienione wtryski, dodatkowy intercooler, tip z kwasiaka... Czyli rozumiem, że warto iść w ten zaworek, lepiej niż kupywać ori z aso?

zacząć od logów i błędów, a nie wymieniać pół auta :P od biedy jeszcze możesz n75 wyciągnąć podmuchać w rurki zobaczyć które są drożne i popsikać do środka WD'kiem żeby go trochę rozruszać zanim zaczniesz wydawać stówki ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, 3r4 napisał:

zacząć od logów i błędów, a nie wymieniać pół auta :P od biedy jeszcze możesz n75 wyciągnąć podmuchać w rurki zobaczyć które są drożne i popsikać do środka WD'kiem żeby go trochę rozruszać zanim zaczniesz wydawać stówki ;) 

Już go wyciągałem, czyściłem itd. Nawet miałem włożony NTY, ale na tym zaworku auto kompletnie nie jechało.. Na logach nie udało mi się wyłapać momentu, w którym zaworek działa nieprawidłowo bo jak pisałem z tym bywa różnie do dzisiaj. Raz jest ogień, a drugim razem auto nie chce się zbierać za bardzo.

Edytowane przez adamm_85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już mam zaworek u siebie. Może w weekend zmienię i porobię logi. Kupiłem  tu:

https://www.iparts.pl/czesc/zawor-regulacyjny-cisnienia-doladowania-pierburg-701024020,0-5-701024020-472094.html

Edytowane przez adamm_85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

A jak tam w tym zaworku ze średnicą króćców? Są takie same jak w oryginale i nie trzeba kombinować z wężykami? Ponoć tutaj są mniejszej srednicy niż w oryginale. Również mam podejrzany ten zaworek, oryginał ponad 200zł. Jak będą te same średnice to czy wystarczą długości wężyków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, indyczes napisał:

Witam.

A jak tam w tym zaworku ze średnicą króćców? Są takie same jak w oryginale i nie trzeba kombinować z wężykami? Ponoć tutaj są mniejszej srednicy niż w oryginale. Również mam podejrzany ten zaworek, oryginał ponad 200zł. Jak będą te same średnice to czy wystarczą długości wężyków?

Jest 6 zamiast 8mm ale bez problemu ściśniesz obejmami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ten schemat podłączenia jego jest prawidłowy, prośba o potwierdzenie. Czy wtyczka psuje bez kombinacji?

Edytowane przez indyczes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...