Mateusz123258 0 Opublikowano 7 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 (edytowane) Witam serdecznie. Próbuje uporać się z problemem mieszanki paliwowej w moim aucie. Sytuacja wyglądała tak, że korekty długoterminowe na benzynie to -6% na biegu jałowym i +12% pod obciążeniem. Natomiast na gazie jest -6% i + 19%. Kierownica powietrza działa. Była sprawdzona szczelność dolotu lecz silnik nie do końca był zimny. Dolot szczelny. Natomiast na zimnym silniku, po nocy korekty krótkoterminowe są straszne. Dodatkowo przez pierwsze 100-200 metrów jazdy na zimnym silniku na 1 biegu na obrotach 1500-2000 fis pokazuje spalanie około 50l/100km. Możliwe że jest coś nieszczelne na zimnym silniku i po chwili się doszczelnia? I tutaj logi statyczne i dynamiczne, na benzynie i na gazie. Dodatkowo wrzucam loga z jazdy około 1 km na zimnym silniku. Ważna sprawa, pojawia się błąd bogatej mieszanki na biegu jałowym (17545 P1137)po 300 km od kasowania korekt. Pb dynamicznie Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM LPG dynamicznie Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Pb statyczne Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM chart.csv pb statyczne pb dynamicznie LPG dynamicznie LPG statyczne LPG statyczne Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Jazda na zimnym silniku Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Edytowane 8 Lutego 2020 przez Mateusz123258 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz123258 0 Opublikowano 7 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 Zapomniałem napisać, choć myślę że to nie ma związku z sprawą ale ucieka mi płyn chłodniczy na króćcu z tyłu silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 7 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 Wrzuć to na vaglogi.pl Tego się nie da otworzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz123258 0 Opublikowano 7 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 Niestety strona mi ich nie przyjmuje ponieważ są z obd eleven. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 7 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 To wrzuć tak żeby to było czytelne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz123258 0 Opublikowano 7 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 (edytowane) Poprawione w pierwszym poście. Edytowane 8 Lutego 2020 przez Mateusz123258 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz123258 0 Opublikowano 5 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 Dla potomnych, przyczyną złej mieszanki paliwowo powietrznej była odma olejowa. Wymiana jej uzdrowiła mój samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makale 18 Opublikowano 6 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 w B6 się daje czwórnik z B7 od odmy. Można odmę całkowicie przerobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz123258 0 Opublikowano 6 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 13 godzin temu, Makale napisał: w B6 się daje czwórnik z B7 od odmy. Można odmę całkowicie przerobić. Oczywiście tak zrobiłem. Czwórnik jest od B7. Zobaczymy jak będzie z poborem oleju. Co ciekawe, w starym czwórniku nie było membrany a pobór oleju był na poziomie około 100 ml/tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makale 18 Opublikowano 7 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2020 U siebie zrobiłem prosty patent. Rura przepływka -> przepustnica na stół. Odciąłem króciec od tego dolnego elementu (jakiś kumutator powietrza chyba) i od czówrnika. Wszystko zaklejone taśmą i uszczelnione porządnie czyli do rury dolotowej nie ma żadnych innych wejść. Z czwórnika odmy dałem kawałek węża gumowego olejoodpornego i na końcu mały filtr stożkowy. Ułożone jest tak, że wąż od czówrnika idzie do góry wymuszając spływ oleju na dołu. Dolot czysty bez grama oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosomak91 27 Opublikowano 7 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2020 7 godzin temu, Makale napisał: U siebie zrobiłem prosty patent. Rura przepływka -> przepustnica na stół. Odciąłem króciec od tego dolnego elementu (jakiś kumutator powietrza chyba) i od czówrnika. Wszystko zaklejone taśmą i uszczelnione porządnie czyli do rury dolotowej nie ma żadnych innych wejść. Z czwórnika odmy dałem kawałek węża gumowego olejoodpornego i na końcu mały filtr stożkowy. Ułożone jest tak, że wąż od czówrnika idzie do góry wymuszając spływ oleju na dołu. Dolot czysty bez grama oleju. Nie masz połączonej odmy z dolotem? Ogólnie rzecz biorąc odma w ALTach jest dobra, tylko silnik jakoś nieogarnięty. Przy AGNie z odmą od ALTa nie pcha mi oleju do dolotu. W alt na tej samej odmie z niektórych miejsc na dolocie olej się "lał" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makale 18 Opublikowano 8 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2020 Nie mam. Dolot szczelny, a wyjście z czwórka, które szło do dolotu jest przedłużone wężem gumowym i na końcu filtr stożkowy, mimo wszystko filtr wymieniam co 30 tys km bo robi się lekko czarny od oparów oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się