Jump to content
1 1
indyczes

Panowie prośba o ocenę pracy tunera

Recommended Posts

Jak w temacie.

Jak dla mnie te wartości są nierealne, czy ten nagły skok Niutona nie zabije sprzęgła? Wszystkie graty seria, robione przy niskiej temperaturze ale i tak to mnie nie przekonuje.

20200210_195025.jpg

Edited by indyczes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten niut to jakiś podejrzany. Wrzuć logi to więcej powie.

Edited by przem8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tylko sam program, osprzęt seria, logi wykonam pewnie jutro lub pojutrze jak będę miał pomocnika. Obawiam się,że to może być zabójcze dla silnika, w serii wyszło 245nM to również dziwne. Auto fajnie jedzie ale jakoś nie mam przekonania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A widziałeś kiedykolwiek takiego niuta w 1,8t po samym programie? Bo ja nie :

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli hamownia do d*py?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Albo wykres  jest totalnie z d... albo jeśli faktycznie jest tyle nm to turbo ładuje na maksa i długo to nie pożyje, druga sprawa seryjny układ paliwowy (wtryski) nie pozwolą na zrobienie bezpiecznych 200 km w tym aucie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobię logi i wtedy coś może się wyjaśni. Czy oprócz logów 002-033, 003-020, 115-118 wykonać jakieś dodatkowe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten program jest przegięty pod seryjny osprzęt bfb. Wtryski na granicy pętlenia, a momentami pętlą np. przy 4760obr,  i jeśli masz seryjne k03 to długo nie pożyje, a szkoda bo ładnie wstaje i pompuje. Ze 200 koni jest ale takiego niuta co na wykresie to nie ma wg mnie.

Do poprawki.

Edited by przem8

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i to się potwierdza, byłem dzisiaj u gazownika i niestety nie mogł wystroić instalki, między 5-6krpm zapętla wtryski gazowe, kompromisowo jest w tym zakresie włączone przejście na benzynę. Czy z logów wynika jakies totalne przeładowanie? Rozumiem,że zadane ciśnienie doładowania przez tunera jest za wysokie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Program jest do poprawki i tyle. Zainwestuj jeszcze w bexowe wtryski to będzie zapas. 

Instalka lpg z zapasem? 

Edited by przem8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Według gazownika instalacja sporo z zapasem, graty następujące: wtryski ACW02, parownik KME GOLD GT, centrala KME NEVO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ponoć kme tak fajnie obsługuje zapętlenia itp. Przynajmniej z tego tytułu podniecają się na lpg forum :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie przy takim przepływie było 190KM i 330Nm, jak chcesz wtryski z BEX to mam jeździłem 2 msc na nich.

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minut temu, morelo napisał:

U mnie przy takim przepływie było 190KM i 330Nm, jak chcesz wtryski z BEX to mam jeździłem 2 msc na nich.

Ile chcesz za te wtryski? Czy do wymiany potrzeba jeszcze jakieś uszczelnienia itp?

Edited by indyczes

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie uszczelniacze były nowe i oryginalne, żaden nie ma żadnego uszczerbka cena 180 plus kurier 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
1 1

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...