Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Trakcja na mokrym między 195 a 205


Marcin13

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie czy poprawi się trakcja na mokrym po zmianie z 195/65/15 na 205/55/16? Zimowki mam świeże krisalp hp3.  Chodzi 2 bieg ,na mokrym zrywa przyczepność gdy się wciśnie do dechy... Nie zależy mi na wyglądzie a komforcie i dobrym tłumieniu...  Obecnie jest ok 190KM ale jak dzień się wydłuży to jadę na korektę softu bo po przeróbce na k03s trochę przeładowuje... 

Edytowane przez Marcin13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile masz niuta? 350? Nie dziw się że Ci zrywa na ośce. Ja mam 235 i też na mokrym mi nie raz włączy kontrolę trakcji. W Twoim przypadku różnica między 195 a 205 nie zrobi różnicy ogromnej,.może minimalnie lepiej auto się drogi będzie trzymać, ale zaś bardziej będziesz się ślizgać na błocie pośniegowym. Oczywiście minimalnie, bo ten 1 cm tak dużo nie zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile Nm nie wiem, przepływ wzrósł na nowej turbinie i sportowym kacie do ok 168 g/s. Przed tem było 155 g /s. Śniegu 2 rok z rzędu w kujawsko pomorskim nie ma więc myślę tez nad wielosezonem może jakiś 215mm ale pisali gdzieś że jak coś do wszystkiego to do d.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję nie deptać do podłogi na jedynce i dwójce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co uniwersalne jest uśrednione inaczej się nie da, wielosezonówki na pewno są bardziej konstrukcyjnie zaawansowane niż kiedyś. Jak nie zamierzasz jeździć po górach to nie masz się czego obawiać sprostają twoim oczekiwania. Jednak na pewno się szybciej zużywają i tu jest problem szczególnie w lecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zużywają się szybciej, bo są używane przez cały rok, nie przez jeden sezon..

Swoją drogą, jak wystroił Ci auto nie hamując go?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Langista napisał:

Swoją drogą, jak wystroił Ci auto nie hamując go?

Nie trzeba hamowni żeby zrobić dobry program. Mało jeszcze wiesz :P

Różnica będzie praktycznie żadna między tymi rozmiarami. Mam porównanie u siebie w a3. Spod świateł byle gówno Cie wyprzedzi na mokrym, bo ciut więcej gazu i trakcja wariuje. Nie jeżdżę też na śmietnikach jakby ktoś miał zarzucić.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Langista napisał:

Swoją drogą, jak wystroił Ci auto nie hamując go?

Kolego są na tym forum specjaliści co robią po logach dynamicznych i cena oraz jakość jest więcej niż bardzo dobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, przem8 napisał:

Różnica będzie praktycznie żadna

Dobra to olewam temat i daje w palnik dopiero na 3 hehe dzięki i pzdr 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że można po logach zrobić, ale wypadało by zobaczyć efekt swojej pracy na hamowni, bo auto aucie nie równe. 

Tak czy inaczej, temat chyba zakończony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...