Jump to content
1 1
xKuuBa

Cena rozrządu w b6 a c6

Recommended Posts

Witam mam takie małe pytanie. Mianowicie przymierzam sie do zakupu samochodu mam na oku dwa modele b6 lub c6. Czytając na Internecie o silniku 2.4 wyczytałem że w b6 rozrząd to cena rzędu 600/700 złotych a w c6 ceny sięgają powyżej kilku tysięcy złotych. I nasuwa mi się pytanie czy to są te same silniki czy zupełnie inne? I czy ceny tych rozrządów w c6 są faktycznie tak duże? Dodam że jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o sprawy związane z silnikami 😁

Cześć.

To zależy od silnika jaki siedzi w danym aucie. Owszem rozrząd np b6 z silnikiem 1,9 tdi kosztuje około 5 stówek a jak np masz w b6 benzyne 2,4 to jest to ten sam silnik co c6 wiec cena rozrządu będzie taka sama. Ewentualnie może różnić się koszt wymiany. Wiem np że w c6 żeby wymienić rozrząd to zazwyczaj mechanicy wyciągają silnik , nie wiem natomiast jak sprawa wygląda w b6. Ogólnie jeśli chodzi o samą jednostkę 2,4 to radze się dobrze zastanowić. Pali tyle samo co 3,0 a mocy jest zdecydowanie mniej. No jak by kiedyś coś się rypło a nie oszukujmy się że auta z polskiego rynku są mocno oszukane i leciwe i takie awarie trzeba brać pod uwagę a wtedy za wszystko płacisz razy 2. 

Mi osobiście jeśli chodzi o AŁDI :) podchodzą silniki diesla. Naprawdę twarde sztuki.Sam nadal jedną ujeżdźam. Natomiast jeśli chodzi o silniki benzynowe to 1,8 T to chyba jedyny silnik warty uwagi. Jeśli miałbym kupować duże pojemności i miała by być to benzyna to szukał bym bmw jakąś trójkę rzędową 6 albo 5. bardziej trwałe i mniej awaryjne. Miałem co prawda e36 2,8 zakutą w spaniałe paliwo lotnicze i dobrze ją wspominam. Gdyby nie rdza może do dziś bym latał :P 

Silnik z a4b6 2.4 bdv

13064.JPG.jpg

Silnik z a6c6 2.4 bdw

140320121281.jpg

Edited by pila24