Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania caga na zimnym


Baker35

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , mam problem z moim wozem , mianowicie są drgania na zimnym silniku do momentu aż złapie temperaturę roboczą , drgania i telepanie są na biegu jałowym , po podłączeniu vcds brak błędów , korekty na wtryskach ok  ale widać na na vcds jak delikatnie obroty skaczą 830-834-828 o tak wkoło , gdy silnik się rozgrzeje drgania znikają .Przebieg 259 tyś , niedawno wymieniałem dwumas kompletny sachs więc to odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaż te korekty od zimnego do ciepłego na jałowym razem z nagrzewaniem się silnika. 

Edytowane przez DarekS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.11.2014 o 10:46, Danio34 napisał:

Witam.mam ten sam problem ale od nie dawna jak temperatury na dworze zaczely spadac po nizej 7 stopni.po odpaleniu na zimnym trzesie buda po rozgrzaniu wszystko ok

 

5 godzin temu, DarekS4 napisał:

Pokaż te korekty od zimnego do ciepłego na jałowym razem z nagrzewaniem się silnika. 

Ok będę miał chwilę to zrobię,  zrobić to jako logi ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jako log statyczny. 

Ciśnienie i zrób log statyczny na rozgrzanym kanału 4 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem drgania na zimnym- w moim przypadku zmiana filtra paliwa pomogła ( wymieniam go co druga wymianę oleju.  Teraz to przy każdym będę zmieniał), ewentualnie czujnik ciśnienia paliwa na listwie ale to VCDS...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.02.2020 o 20:19, Afik napisał:

Miałem drgania na zimnym- w moim przypadku zmiana filtra paliwa pomogła ( wymieniam go co druga wymianę oleju.  Teraz to przy każdym będę zmieniał), ewentualnie czujnik ciśnienia paliwa na listwie ale to VCDS...

Filtr zmieniony ,miesiąc temu zmieniłem wszystkie więc to odpada . Porównywalem wtryski na zimnym i rozgrzanym to korekty delikatnie się różnią ale minimalnie , za to delikatnie ciśnienie skacze na rampie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, wkowal10 napisał:

a świece żarowe braliście pod uwagę?

Błędu nie ma żadnego i odpalanie auta jest prawidłowe,  wibracje pojawiają się dopiero po jakimś czasie a  nie od razu, i są to wibracje raz na jakiś czas ,czyli zawibruje przez dwie sek i jest spokój i za parę chwil znów na jakąś tam sekundę,  dodam że też,  pojawiają delikatne kołysania i coś zaczynam podejrzewać że to będzie problem z dwumasą,którą wymieniłem miesiąc temu ,zrobione może 700 km na sachs... gdy pojawiają się wibracje to.jak się wslucham dobrze dochodzi również dziwny dźwięk jakby delokatnie dwumas było słychać, ale też mówię no gdzie jak to nowe a też delikatnie skacze mi napinacz paska pk  od czasu do czasu na zimnym i obstswialem bardziej dźwięk jego , w momencie nacisniecia sprzęgła tego dźwięku nie ma ... 

Edytowane przez \baker35
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.03.2020 o 08:26, \baker35 napisał:

Błędu nie ma żadnego i odpalanie auta jest prawidłowe,  wibracje pojawiają się dopiero po jakimś czasie a  nie od razu, i są to wibracje raz na jakiś czas ,czyli zawibruje przez dwie sek i jest spokój i za parę chwil znów na jakąś tam sekundę,  dodam że też,  pojawiają delikatne kołysania i coś zaczynam podejrzewać że to będzie problem z dwumasą,którą wymieniłem miesiąc temu ,zrobione może 700 km na sachs... gdy pojawiają się wibracje to.jak się wslucham dobrze dochodzi również dziwny dźwięk jakby delokatnie dwumas było słychać, ale też mówię no gdzie jak to nowe a też delikatnie skacze mi napinacz paska pk  od czasu do czasu na zimnym i obstswialem bardziej dźwięk jego , w momencie nacisniecia sprzęgła tego dźwięku nie ma ... 

Kolego i co w temacie ? Mam identyko problem

Fwumas wymieniłem 20kkm temu też Sachs . EGR czyscilem korekty idealne zrobiłem nawet płukanie wtryskiwaczy..

Powyżej 12 st Celsjusza silnik nie zatelepie co pewien czas poniżej tej temp telepie..

W czasie tego drgania wciskales może sprzęgło ??

Wtedy nie ma u mnie drgania..

Edytowane przez wielik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, wielik napisał:

Kolego i co w temacie ? Mam identyko problem

Fwumas wymieniłem 20kkm temu też Sachs . EGR czyscilem korekty idealne zrobiłem nawet płukanie wtryskiwaczy..

Powyżej 12 st Celsjusza silnik nie zatelepie co pewien czas poniżej tej temp telepie..

W czasie tego drgania wciskales może sprzęgło ??

Wtedy nie ma u mnie drgania..

Witam,  dałem sobie na luz z tym , teraz nie ma żadnych zmian czy sprzeglo wwcisniete czy nie , odpalam i po 10 sec ruszam ,wtedy nie ma żadnych drgań hehe a jak bym czekał dłużej to pojawiają się drgania ,oczywiście są poniżej 10 stopni. Trzeba z tym żyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, \baker35 napisał:

Witam,  dałem sobie na luz z tym , teraz nie ma żadnych zmian czy sprzeglo wwcisniete czy nie , odpalam i po 10 sec ruszam ,wtedy nie ma żadnych drgań hehe a jak bym czekał dłużej to pojawiają się drgania ,oczywiście są poniżej 10 stopni. Trzeba z tym żyć. 

No ja cały czas myślę i szukam co to moze być.. obstawiam jeszcze świece żarowe..

Jak znajdę przyczynę dam znać i Ciebie również proszę o to samo 

:thumbup1:

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wielik napisał:

No ja cały czas myślę i szukam co to moze być.. obstawiam jeszcze świece żarowe..

Jak znajdę przyczynę dam znać i Ciebie również proszę o to samo 

:thumbup1:

 

Pozdro

Świece przecież nie grzeją powyżej 5 stopni ale wymień i jakby co pisz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, \baker35 napisał:

Świece przecież nie grzeją powyżej 5 stopni ale wymień i jakby co pisz .

Sprawdze na krótko czy iskrzą..

to co to moze być skoro do 10 czy 12 st  jest to telepanie co pewien czas przy odpalaniu zimnego silnika a pow tej temp czy jak już jest ciepły nie ma.. to jest irytujące 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia, wiem że irytuje ale ja juz się podałem na tą chwilę, wcześniej miałem pompowtryski brd ,tam dopiero była jazda z wibracjiami .... ??  nawet na rozgrzanym wibrowal,  wymieniony dwumas, pompki, poduszki silnika, głowica z walkami sprawdzana  no i siano wydane  a dalej chodziło jak chciało jeżeli chodzi o wibracjie ,tu raczej tego błędu nie popełnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Skacze wysokie ciśnienie paliwa na zimnym silniku? Duża jest róznica między ciśnieniem wymaganym a rzeczywistym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, kkt napisał:

Witam. Skacze wysokie ciśnienie paliwa na zimnym silniku? Duża jest róznica między ciśnieniem wymaganym a rzeczywistym?

Teraz nie pamiętam ale minimalnie skakało na ciepłym i zimnym podobnie czyli w normie

Odrzucam czujniki na listwie bo widziałem jak przy wadliwym elemencie skakało ciśnienie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, wielik napisał:

Teraz nie pamiętam ale minimalnie skakało na ciepłym i zimnym podobnie czyli w normie

Odrzucam czujniki na listwie bo widziałem jak przy wadliwym elemencie skakało ciśnienie...

Ja trochę podejrzewam zawór regulacji paliwa ten od strony grodzi , błędu nie ma ale dochodzą delikatne bujania i dużo osób miało problem z tym zaworem . Dziś sprawdziłem jeszcze raz na zimnym mój nowy dwumas , po odpaleniu po około 10 sec wibracje , bujanie delikatne , praca równa i za chwile to samo no i tak do momentu aż się rozgrzeje lub trochę pobawię się gazem , mniej więcej do minuty czasu wciskanie sprzęgła nic nie daje ale za to po minucie jak już wciskam to wibracje ustają , puszczam wibrację są no i jak się dobrze wsłucham to jest niby dźwięk dwumasu , po świętach dam do mojego mechanika niech sprawdzi lub wymienia bo jest gwarancja na to .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ranne odpalanie ,tem na zewnątrz 8 stopni 

https://youtu.be/hAMEP9a54uo

Edytowane przez \baker35
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, \baker35 napisał:

 

Ranne odpalanie ,tem na zewnątrz 8 stopni 

 

Duże masz korekty wtryskiwaczy mi na zimnym max do 0.60 skaczą  a tu ponad 1mg..ale widzę że różnica ciśnienia paliwa  też nieźle skacze  .. 

Coraz bardziej zaczynam podejrzewać ten zawór na listwie albo pompie cr..

Zobacz też wrzuciłem filmy..w tym wątku

 

Edytowane przez wielik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...