Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przewody ciśnieniowe przy maglu


Jano8504

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie, potrzebuję waszej porady bo walczę ze słabym wspomaganiem i dziś zajrzałem i przy maglu są przewody ciśnieniowe trochę skorodowane i pytanie czy coś z tym robić czy nie przejmować się tym. Może coś tam się blokować , czy raczej nie bardzo. 

Pacjent A4 B5 afn Screenshot_2020-02-18-18-11-41-673_com.miui.gallery.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na oko to tam nic nie robiono przez 20 lat.

Utlenienie i rdza dość spora co w środku to znak ???.

Kiedy wymieniałeś płyn i jak on wygląda ?.

Możesz to wszystko spryskać jakimś preparatem antirust.

Bądź przygotowany, że w niespodziewanej chwili stracisz wspomaganie.

Edytowane przez KINIAM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, KINIAM napisał:

Tak na oko to tam nic nie robiono przez 20 lat.

Utlenienie i rdza dość spora co w środku to znak ???.

Kiedy wymieniałeś płyn i jak on wygląda ?.

Możesz to wszystko spryskać jakimś preparatem antirust.

Bądź przygotowany, że w niespodziewanej chwili stracisz wspomaganie.

Płyn zmieniany niedawno i płukany układ, ale wspomaganie dalej pracuje niezbyt lekko jak w innych A4, a jeżdżę lato i zimą na 15. 

  Płyn zmienił kolor na błotnisty, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyn zmianiany niedawno, bo ogólnie wspomaganie nie chodzi jak w innych A4, pomimo tego że lato i zima jeżdżę na 15 . Zaglądając wczoraj zmienił kolor na błotnisty, mam zakupiony Ori płyn i przy okazji może bym to wydłubał i w razie potrzeby wymienił bo nie lubię niespodzianek, żeby po drodze stracić całkiem wspomaganie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienienie się płynu na "błotnisty" to raczej zły objaw, szkoda zalewać płynu ORI.

Płukanie układu to czasem 2-3 litry płynu jak płyn wymieniano rzadko, widuje takie co nie wymieniano płynu 10/15 lat a nawet 20.

Jak odkręcisz te przewody to mocno wątpliwe aby się to dało to zmontować bez przecieków.

Radzę przejrzeć dobrze maglownicę a potem kupić nowe przewody lub używki w dobrym stanie, potem płukanie jakimś najtańszym płynem a dopiero potem docelowy.

Jaki tam masz płyn ? Minerał ? Maglownica ile ma lat? bo może szkoda czasu na płukanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, KINIAM napisał:

Zmienienie się płynu na "błotnisty" to raczej zły objaw, szkoda zalewać płynu ORI.

Płukanie układu to czasem 2-3 litry płynu jak płyn wymieniano rzadko, widuje takie co nie wymieniano płynu 10/15 lat a nawet 20.

Jak odkręcisz te przewody to mocno wątpliwe aby się to dało to zmontować bez przecieków.

Radzę przejrzeć dobrze maglownicę a potem kupić nowe przewody lub używki w dobrym stanie, potem płukanie jakimś najtańszym płynem a dopiero potem docelowy.

Jaki tam masz płyn ? Minerał ? Maglownica ile ma lat? bo może szkoda czasu na płukanie.

Płyn tam jest syntetyk Febiego

Magiel jest suchy i wszystko dookoła bez przecieków. 

 Auto mam 2 lata i przy maglu nic nie robiłem i obstawiam że w Reichu też nikt tam nic nie robił

 Maglownica jest oryginał nie ruszana z 99 r. patrząc po śrubach

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Jano8504 napisał:

Płyn tam jest syntetyk Febiego

Maglownica jest oryginał nie ruszana z 99 r. patrząc po śrubach

Febi to słabe płyny ja ich nie używam.

Płyn syntetyczny nie jest odpowiedni do tego układu wspomagania, uszczelnienia pójdą one są pod minerał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.02.2020 o 12:08, KINIAM napisał:

Febi to słabe płyny ja ich nie używam.

Płyn syntetyczny nie jest odpowiedni do tego układu wspomagania, uszczelnienia pójdą one są pod minerał.

Zapałem dziś płyn kolego Total LHM Plus, 2 litry miałem i płukanie i reszta czysty zalany na gotowi i żadnej poprawy w wspomaganiu. Jak było tak jest, dla porównania dziś w A4 B5 u szwagra wspomaganie bajka. 

  Gdzie jeszcze szukać???? Pompa czy może magiel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim zaczniesz wymieniać kolejno elementy wspomagania podłącz pod VAG i sprawdź ciśnienie w układzie.

Można też manometrem.

Może być coś nie tak z zaworem regulacyjnym przy pompie.

Bo obieg płynu to zapewne sprawdziłeś podczas wymiany, płukania lub rozruchu.

 

Edytowane przez KINIAM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.02.2020 o 10:45, KINIAM napisał:

Zanim zaczniesz wymieniać kolejno elementy wspomagania podłącz pod VAG i sprawdź ciśnienie w układzie.

Można też manometrem.

Może być coś nie tak z zaworem regulacyjnym przy pompie.

Bo obieg płynu to zapewne sprawdziłeś podczas wymiany, płukania lub rozruchu.

 

No obieg płynu to jest, zbiornik był wyjęty i wypłukany i sitko też. 

  W B5 nie ma czujnika co mierzy ciśnienie, bynajmniej nie widziałem?, podmienilem zawór z innej pompy i bez zmian. 

 Doradz mi jak manometrem zmierzyć ciśnienie i skąd go wziąsc - kupić i najważniejsze jak w układ się wpiąć. 

  Boje się że kurde magiel jest do doopy ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także problem wczoraj został rozwiązany, wykluczylem pompę i został tylko magiel.

  Zrobilem sam a dodam że żadnym mechanikiem nie jestem, trochę narzędzi i dobre chęci i kanał. 

Magiel używka ze zlomowni, śmiga po odpowietrzenie aż miło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...