Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 BLB 2005 2.0 TDI


twisteer1

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas jazdy samochód sam zaczął gazować na maxa, wyłączyłem silnik, ale on dalej gazował przez ok 1min. 

Nie mogłem nic zrobic, pełno dymu na 100metrów, az w końcu przestał gazować. Odpalic juz go nie mogłe 

Czy ktos mial taki przypadek? 

Chetnie przeczytam mądrzejszych od siebie          .

 

Dziekuje

Edytowane przez twisteer1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli możesz napisz bez emocji... Przeczytaj to co napisałeś ( pierwsze zdanie) i napisz je ze zrozumieniem..:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, FUTURUM napisał:

Jeśli możesz napisz bez emocji... Przeczytaj to co napisałeś ( pierwsze zdanie) i napisz je ze zrozumieniem..:)

ale co tu pisać, rozbrykał się jak kot po kwaśnym mleku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowica i blok, wał korbowy, panewki, korbowody, tłoki, pierścienie, zawory, walki rozrządu, turbo, uszczelki, uszczelniacze, paski i trochę innych pierdół, koszty sprawdzenia i robocizna. Czy opłaca? Nie wiem, ja go nie naprawiam. Krótko mówiąc, naprawa główna silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, twisteer1 napisał:

Czy w ogóle sie opłacać go robić bedzie?

Szukaj drugiego silnika.Nie zdajesz swojego a z gwarancją masz już za około 2,5 tyś...Jeśli byłby to motor młodszy 2012-2016 to można byłoby pokusić i szukać przyczyny..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.02.2020 o 08:42, FUTURUM napisał:

Szukaj drugiego silnika.Nie zdajesz swojego a z gwarancją masz już za około 2,5 tyś...Jeśli byłby to motor młodszy 2012-2016 to można byłoby pokusić i szukać przyczyny..

Przyczyna raczej oczywista, pałowanie na zimnym oleju, zły olej, zbyt długie interwały wymian, wiek silnika. Co do wymiany, ja bym rozebrał i zobaczył, może na panewkach tylko złapało, dać wszystko na sprawdzenie i tyle. Te z gwarancją... miesiąc? To jest śmieszne i tak większość osprzętu do sprawdzenia, paski filtry itd do wymiany, to nie wychodzi jakoś dużo taniej, jak policzy się wszystko, a jak zrobisz sam (o ile będzie sens), to przynajmniej wiesz co masz w silniku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.02.2020 o 10:21, Talpa napisał:

Co do wymiany, ja bym rozebrał i zobaczył

Większość kasuje za czas samochodu w warsztacie więc chodzi mi o to, żeby nie wywalał kasy- chyba że ma zaufanego mechanika,kolegę to można się pokusić..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...