Skocz do zawartości
IGNOROWANY

tuleje w tylnym wahaczu


QuikSilver

Rekomendowane odpowiedzi

Mhm, czyli na spokojnie odkręce sobie dyfer a później sanki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, co myślicie o takim zestawie?

500_500_productGfx_c41677a4c8508ddb06985
POLIURETANY.OLKUSZ.PL

Indeks: A4KPL2Komplet tulei zawieszania tylnego - AUDI A4 B6/B7 - 18szt.

Też planuję sobie zregenerować tył kompletnie, czyli sanki w proszek i w miejsce ori tulei, poliuretany, żeby to dłużej wytrzymało, bo denerwuje mnie jak tyłek lata w zakrętach..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, QuikSilver napisał:

nie zapomniej o zaciskach i czujnikach ABS

Zaciski mam odkrecone bo wszystko u mnie zaczelo sie od swapa tylnich hamulcy na 288. Oczywiscie jarzm nie dalo sie odkrecic, to chcialem zwrotnice wyjac no i dalej jak u Ciebie. Jeden czujnik abs musialem zniszczyc. Drugi pewnie tez bede musial.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z czujnikami ABS niestety bardzo prawdopodobne że połamiesz, miałem u siebie to samo, kupiłem u Dzika bosche i wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja z czujnikiem to zrobiłem tak, obciąłem wiązkę i zlutowałem później osłony termokurczliwe i na koniec izolacja, zrobiłem tak bo sanki dokręciłem i nie chciało mi sie ich opuszczać żeby odpiąć przewód, dzis jeździłem i nie bylo błędu,.

U mnie tak mocno siedział ten czarny wahacz ze musiałem go ze zwotnica wyciągnąć i dopiero na imadle jak zwrotnice zablokowałem to go rozruszałem.

sruba z mimosrodem 50zl masakra :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do tej śruby i nakrętki samoblokującej z ktora jest tyle problemu z odkręceniem, tez wsadziłem zwykła śrubę i nakrętkę ale miałem male obawy, ta ori śruba miała pierścień który wchodził w otwór i centrował cala śrubę teraz tego niema próbowałem złapać środek i wtedy dokręciłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiesz że śruby w zawieszeniu mają twardość 10.9, a niektóre chyba nawet 12.9, ciekawe jakiej twardości śrubę wstawiłeś?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śrubę kupiłem w sklepie kolega mi dobrał po katalogu, wiec chyba jest okey,zbytnio tania nie byla,  z bardzo małego doświadczenia wiem ze jest cos takiego jak twardość i nie wstawiłbym zwyklej śruby z castoramy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a ktoś rozważał lub ma doświadczenie z tym co podesłałem wcześniej? Tj. poliuretany ?

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chcesz jeździć autem jeszcze kilka dobrych lat i idziesz w sztywność to pewnie, no ja osobiście do auta które ma już 16 lat jak moje nie wrzucałbym czegoś takiego drogiego, dlatego dziwi mnie ta cena dla aut które niestety juz sa w większości pełnoletnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, QuikSilver napisał:

jesli chcesz jeździć autem jeszcze kilka dobrych lat i idziesz w sztywność to pewnie, no ja osobiście do auta które ma już 16 lat jak moje nie wrzucałbym czegoś takiego drogiego, dlatego dziwi mnie ta cena dla aut które niestety juz sa w większości pełnoletnie

Jak masz jakas s4’ke i latasz nia glownie po trasa to dobre rozeiazanie. Ale dla dupowoza to nie widze w tym sensu. Komplet nowych tulei w zupelnosci starczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tu mam pewne obawy.. dobrze wiem jak robione są nowe tuleje i bardziej kierowałbym się w poliuretany ze względu na trwałość. Nie mam zamiaru brać najtwardszej mieszanki, a tej pośredniej, a co 3-4 lata wymieniać tuleje w tylnym zawieszeniu nie należy do jednego z moich hobby..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz zrobić z samochodu taczke i obniżyć komfort jazdy to smiało ;) po coś te tuleje są gumowe a nawet niektóre gumowo-olejowe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba tez popatrzec na koszty ile kosztuja poliuretany (ponad 1300zl i to bez tulei sanek) a ile zwykle gumy Meyle (komplet na dolny wahacz 200zl).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem właśnie na etapie regeneracji tylnej zawiechy.

Kupiłem drugie sanki i drugie wahacze trapezowe. 

W sankach oraz z wahaczach mam juz nowe tuleje wprasowane, w sankach Lemy a w wahaczach meyle. Wszystko póki co sam w domowym garazu. Zastanawiam się tylko czy sam dam rade własnie zrobić podmianke calych sanek ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedną mam wylaną więc w nowych sankach (uzywkach z allegro) wymieniłem wszystkie, koszt nie duzy... ponad to w ów sankach które zakupiłem dwie też byly wylane. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@soul87

Łatwo idzie poznać, że poducha wylana? Rozumiem, że powinna być umoczona w oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku ewidentnie sanki po prostu są mokre, a w tych ktore kupiłem były bardzo miekkie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...