Karl190 1 Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Witam szanownych użytkowników! Serdecznie proszę o opinie dotyczące logów mojego samochodu: Na początek logi statyczne (benzyna): 090 + 093 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 032 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 002 + 033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 001 + 003 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Logi dynamiczne: Benzyna: 002+033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 003+020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 115+118 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum LPG: 002+033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 090+093 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Z góry dziękuję za poświęcony czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Masz jakiś problem z doładowaniem, turbo póżno wstaje i niedoładowuje tym się zajmij na początku, czyli w skrócie szczelność dolotu, sprawność zaworu dv. Byś może turbo juz dokonuje żywota, albo jest poluzowana klapka wg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karl190 1 Opublikowano 23 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 Dziękuję bardzo za wskazówki! Na pewno przejrzę cały układ. Mógłbyś coś jeszcze powiedzieć na temat kątów wyprzedzenia zapłonu? Nie są za duże wartości? Nie bardzo mogę znaleźć jakieś przedziały norm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 24 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2020 Proponuje robić po koleji czy najpierw doładowanie przywrócić do normalnego stanu a potem kolejne logi i zajmować się reszta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karl190 1 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 (edytowane) Trochę mi to zajęło, ale ostatecznie sprawdziłem szczelność dolotu - wg. poradnika - nie znalazłem żadnej nieszczelności. Sprawdziłem DV, zaworek pod kolektorem ssącym (N112?), założony nowy N75 i też wszystko jest sprawne, a turbina dalej ładuje 0.3, w porywach do 0.5. Przy okazji N75 zaobserwowałem, że gdy go nie ma (próbowałem najpierw przeczyścić, ale za słabo skleiłem i trójnik odpadł od samego zaworu) to turbina ładuje 1 - 1.1 bara (poniżej logi). Czy to mimo wszystko może wskazywać na WG? 115+118 z urwanym N75: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Edytowane 27 Czerwca 2020 przez Karl190 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 Tak to wskazuje na wg lub na popękaną turbine. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karl190 1 Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Tak jak mówiłeś, kolego, turbina popękana, luźny wg i luzy w obydwu osiach. Suszarka zregenerowana, zgodnie z zaleceniami 1000km docierania na spokojnie. I teraz tak: doładowanie 0,3-0,4 bara i wskazania przepływki na poziomie 90-100 g/s. Trafiłem na informację, że walnięty MAFS może obcinać doładowanie, jego wskazania ewidentnie są za niskie. I tu pytanie, czy na przepływkę może oddziaływać jakiś inny element (szczelność sprawdzona)? Wolałbym mieć pewność zanim kupię nowy, bo to jednak 4 stówki. Przepływomierz bosch z 2016 roku, nie wiem jak sprawdzić czy oryginał, profilaktycznie też wymoczona w alkoholu izopropylowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Zrób kolejne logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karl190 1 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2020 115 + 118 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 003 + 020 (ten spraprany bo zrobiłem 2 razy na tej samej nazwie pliku i nie nadpisało, na dniach poprawię) Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 002 + 033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Auto jedzie trochę lepiej, nie wywala żadnych błędów, ale dalej nie porywa. Logi robione na benzynie. Co brać pierwsze na tapet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Turbo dalej kiepsko. Ile pompuje na odpiętym n75? Dv sprawne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się