Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszczelka pod głowicą tylko?


kriistoff

Rekomendowane odpowiedzi

Wiecej jak 102 nie zlapie żeby nie wiem co, nie ma szans, wentylatory zbijają do 99 i tak w kołko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, kriistoff napisał:

Wiecej jak 102 nie zlapie żeby nie wiem co, nie ma szans, wentylatory zbijają do 99 i tak w kołko.

No to bardzo dobrze, jednak zwróć uwagę, że nie mamy jeszcze lata :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 stopni to nie lato:decayed:? W kazdym bądź razie termostat stary nawet we wrzątku nie otworzyl sie po całości, tylko z wielką biedą do połowy, jak go pogotowałem z 10 minut. :decayed:Doradźcie w sprawie półosi bo silnik zrobiony a stoi przez skrzynie:kwasny:

Edytowane przez kriistoff
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie, wierz mi, że będzie cieplej, ale nie oznacza to od razu gorzej. Co do skrzynie nie pomogę, ma manual :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, kriistoff napisał:

Doradźcie w sprawie półosi bo silnik zrobiony a stoi przez skrzynie:kwasny:

Poszukam namuru na mechaniora co się specjalizuje w Tipach to podeślę Ci numer może Ci coś podpowie nawet jakiś czas temu wymieniał mi uszczelniacze i zmieniał olej  bo miałem podobny problem co Ty ale u mnie bardziej się lało od strony pasażera

Nie chce Cię wprowadzić w błąd ale wydaje mi się żeby wyjąc flansze do uszczelniacza to po drugiej stronie skrzyni jest chyba zyger albo coś takiego i dopiero jak go odblokujesz to flansza z drugiej strony zejdzie ale mogę się mylić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.04.2020 o 19:20, Langista napisał:

No nie, wierz mi, że będzie cieplej, ale nie oznacza to od razu gorzej. Co do skrzynie nie pomogę, ma manual :D

Masz racje kolego już jest cieplej, podczas dynamiczniejszej jazdy i do 108 dochodzi a na dworze raptem niecałe 10 stopni:hi:.Skrzynia też już jest ogarnięta :thumbup1:

Edytowane przez kriistoff
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura w normie... jak się martwisz o ew. przegrzanie to dołóż drugi wentylator 400W i wymień ich sterownik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, BeyerBrown napisał:

Temperatura w normie... jak się martwisz o ew. przegrzanie to dołóż drugi wentylator 400W i wymień ich sterownik.

Czy podchodzi p&p? Czy trzeba mocowanie wentylatora zmieniać na te podwójne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że pasa przedniego nie trzeba zmieniać... zobaczę w ETCE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wentylator znalazłem a co ze sterownikiem? Moze cos wiecej podpowiesz.Jakies numery sterownika? Podchodzi bez przerubek instalacji i pasa

Screenshot_20200510_092821.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem już wcześniej jaki nr sterownika wentylatorów musi być zamontowany oraz jaki dodatkowy wentylator. Jednakże dwa-trzy posty wyżej błędnie podałem, że wystarczy dołożyć 400W śmigło... ten wentylator już w każdym 3.0 siedzi, mój błąd. Trzeba domontować 200W/30cm oraz wymienić mocowanie wentylatorów na te o numerze: 8E0121207D, dwa wentylatory miały samochody z przeznaczeniem na gorący klimat (PR: 8Z6/8Z9), z fabrycznym hakiem (PR: 1D2) lub z automatem multi/tip (PR: 0G7).

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie są dwa wentylatory, tylko musze sprawdzic jaki sterownik. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz skrzynię automatyczną, wtedy są dwa wiatraki i 600W sterownik. Nie zauważyłem wcześniej.

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ma sie rozumieć że jest juz wszystko pod gorące kraje i nic nie ruszać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kompletu brakuje większej chłodnicy i dodatkowej, elektrycznej pompy wody (+ aktywowania jej w ECU)
Oraz mocniejszego kompresora klimy.

A tak z ciekawości zapytam - do jakiej prędkości A4-ki z europejskimi ASN-ami są w stanie rozpędzić się na 2 lub 3 biegu, kręcąc silnik do odciny, do 6800rpm (tryb skrzyni TIP +/-)? Albo inaczej (bezpieczniej :wink: ) - ile jest obrotów na silniku na drugim biegu jadąc 100km/h? Albo na 3 biegu jadąc 120km/h?
Pytam, bo wg. danych które znalazłem skrzynie automatyczne w europejskich ASN-ach są dłuższe niż w amerykańskich AVK/BGN-ach, chciałbym to zweryfikować.

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę przy najblizszej okazji tę bezpieczniejsza wersje i dam znac:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 3 biegu do 6800 (sterownik sam zmienia bieg na 4 powyżej 6800) do okolo 150km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...