Jump to content
2 2
kriistoff

Uszczelka pod głowicą tylko?

Recommended Posts

I taki jest właśnie plan :decayed:, tylko koncepcji jeszcze brak co i jak zrobić 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie takie pytanie z innej beczki, dajecie mocno w palnik swoim Asn?. Bo ja gdzies po wymianie bloku boje się że znów pęknie i staram sie nie katować go. Katy wyrzucone także ryzyko chyba zminimalizowane?. Dodam że teraz bardzo pieknie się zbiera jak juz dopiołem sprawę z wałkiem kolektora i teraz dopiero czuć że to v6:decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nie pałuję,bo i po co i gdzie,jak w moment możesz kwita wyłapać:decayed:.Katy,katy.U mnie blok rypnął przy nowych katach:wallbash:. I wcześniej też specjalnie nie upalałem.Walnął pewnego,pięknego dnia w trakcie normalnej,spokojnej jazdy;).U mnie wiedziałem od razu na 99%,bo pyknięcie,jak przy przełączeniu na gaz i za chwilę smród spalenizny.Po postoju problem z odpalaniem i chmura białego dymu.Zmęczenie materiału i upalanie przez kogoś wcześniej?

Edited by mirek31071977

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 18.05.2020 o 19:10, BeyerBrown napisał:

Hmmm, a jak ocenisz szybkość tej skrzyni? 🤔 

Powiem, że dziś sprawdzałem u siebie i przy ręcznej zmianie widać, że pracuhe wolnej. Są to te milisekundy, które na tym filmie widać. Czy to kwestia kodowania, czy inny soft skrzyni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam pałuje bez problemu, oczywiście pozwalam sobie dopiero po przejechaniu minimum 15 km, bo po 2/3 km mam już 90 stopni na wodzie i tak na oko stwierdzam, że olej jest już na tyle rozrzedzony, że da radę sprawnie przepłynąć przez silnik, dlatego też lepiej wiedzieć jaka jest temperatura oleju, pewnie wiele osób upala zaraz jak woda 90 stopni osiągnie, może to zabija te silniki.


Pierwszy - A4 B5 Avant 2001 1.9 TDI AJM

Drugi - A4 B6 Avant 2002 3.0Q ASN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam nie wiem co myśleć na temat katów czy to by było to ale wolałem wyrzucić. Poki co reguluje tę nieszczesną instalacje. Zastanawiam sie też nad dołożeniem dodatkowej chlodnicy cieczy, moze to by troche ostudziło go?. Taki mój pomysl nie krytykujcie :decayed:

IMG_20200522_120345.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
14 godzin temu, garfield110 napisał:

Powiem, że dziś sprawdzałem u siebie i przy ręcznej zmianie widać, że pracuhe wolnej. Są to te milisekundy, które na tym filmie widać. Czy to kwestia kodowania, czy inny soft skrzyni?

Soft jest fabryczny, amerykański 😉 Zmienione jest jedynie kodowanie, na tzw.sportowe (przedostania cyfra w kodzie to 3, czyli xxxx3x), acz jeszcze musiałbym powrócić do standardowego kodowania by sprawdzić czy to coś faktycznie daje, bo może amerykańce już same w sobie są szybsze 🤔😎

W skrzyni jest też zalany świeży olej, wymieniony zostal metodą dynamiczną.

16 godzin temu, kriistoff napisał:

Panowie takie pytanie z innej beczki, dajecie mocno w palnik swoim Asn?.

Tak, często dawałem...nigdy nie miałem przy tym myśli z tyłu głowy, że coś się złego może przez to wydarzyć, że kręcę go pod czerwone pole. Uważam, że w miarę możliwości od czasu do czasu, wszystkie konie pod maską muszą dostać wycisk by były zdrowe 😉 Mój samochód po ponad 5 latach/60tys.km użytkowania wykończył świeżo upieczony kierowca (wymuszenie pierwszeństwa przejazdu) a nie moja ciężka noga 😉 Stan licznika przed śmiercią auta to ok.150tys.km.

13 godzin temu, kriistoff napisał:

Zastanawiam sie też nad dołożeniem dodatkowej chlodnicy cieczy, moze to by troche ostudziło go?.

Pomyśl o oleju Liqui Moly Molygen 5W50, który chyba jako jedyny olej na rynku, o tej lepkości, oficjalnie spełnia normę VW502 00 W tym roku po raz pierwszy go wlałem do 2.7T, pierwsze 1000km już za mną, oczywiście z kręceniem pod czerwone pole. Rzecz jasna gdy piec jest dobrze rozgrzany i jest okazja. Ten olej podobno świeci w ultrafiolecie, co ma niby ułatwiać lokalizowanie wycieków 🤔

Edited by BeyerBrown

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozebrałem stary silnik i napotkałem taką ciekawostkę:co:. Dodam że  ja tego ślizgu nie uszkodziłem. Tak w ogóle to projekt stolik rozpoczęty:naughty:

IMG_20200528_170723.jpg

IMG_20200528_170915.jpg

Edited by kriistoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
2 2

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...