Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd ilości oleju, wina czujnika ?


webasto1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam 2.0 alta i co jakiś czas pokazywała mi się na wyswietlaczu na czerwono  i formacja o niskim poziomie oleju po zgaszeniu i ostygnięciu silnika problem znikał na jakiś czas. Wczoraj wymieniłem olej i problem znów ten sam, dodam ze ilośc oleju jest cały czas ok. 
Czyżby to była wina uszkodzonego czujnika poziomu oleju ? Jakie są objawy jego uszkodzenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien że to ikonka poziomu oleju a nie ciśnienia? Jak czerwona konewka i napis oldruck to masz problem z ciśnieniem oleju a nie ilością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, MaTeo85 napisał:

Jesteś pewien że to ikonka poziomu oleju a nie ciśnienia? Jak czerwona konewka i napis oldruck to masz problem z ciśnieniem oleju a nie ilością.

Jak się wkrótce znów wyświetli to potwierdzę to, ale jeżeli to od ciśnienia i zapala się to raz na tydzień bądź dwa tygodnie to może być to przyczyna czujnika czy cos poważniejszego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być niedomaganiem pompy i jak się olej nagrzeje to traci ciśnienie, z czymś takim lepiej jak najszybciej do mechanika i zrobić porządną diagnostykę bo inaczej można motor zajechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, MaTeo85 napisał:

Może być niedomaganiem pompy i jak się olej nagrzeje to traci ciśnienie, z czymś takim lepiej jak najszybciej do mechanika i zrobić porządną diagnostykę bo inaczej można motor zajechać.

Pojawiła się taka informacja 

23AA3689-E859-411A-8844-CAEDBAF9DC9E.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i się okazało ...

Pompa ciśnienia zajechaną, panewki zajechane. Dylemat życia robić remont silnika jeżeli ma już 290k przebiegu czy wymieniać na inny 2.0 alt, przy remoncie  może się okazać ze jeszcze cos dojdzie i wyjdzie na to samo co koszt wymiany całego silnika 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kupisz używany silnik i czasami bedzie podobnie. Wg mnie remont to lepsze rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, temat napewno już przerabiany wiele razy, ale nie znalazłem odpowiedzi. Moja audi ma problem z kontrolka oldruck, jest problem po dłuższej trasie jak olej nabierze wysokiej temperatury. Po kupnie zapalała się co chwilę zrobiłem płukankę silnika zmieniłem olej na motul z cess 5w 40 ( wcześniej jeździł non stop na longlife w Niemczech) teraz po płukance jest dużo lepiej ale przy wyższych prędkościach 130+ znów wyskakuje i po pierwszym wyskoczeniu dzieje się co parę kilometrów cały czas. Filtr wymieniony na Mann i czujnik ciśnienia oleju też zmieniony. Proszę podpowiedzieć co to może być bo już nie mam pomysłu. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa oleju ? Mechanik twierdzi że jak nie będzie w danym momencie błędu to pompa nic nie wykaze, nie wiem czy ma rację smok będę ściągał.i wymienię na nowy. Drugi mechanik twierdzi żeby napinacz wymienić od łańcucha nie wiem co zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Prawdopodobnie wymienię pompę oleju, teraz pytanie jaką firmę polecacie? Pierburg czy febi ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...