Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę log'ów 1.8t BFB


jacekjakubowski92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z wyłaczaniem turbiny podczas jazdy(tryb awaryjny) . Przed zakupem auta turbina była regenerowana. Auto jest po chipie, pod podłaczeniu kompa wyskakuje bład: 16618 - Boost Pressure Regulation
P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)

Zawór DV wymieniony na nowy (ASO), N75 sprawdzony. Poniżej przedstawiam jak wyglądają logi. 

1. http://vaglogi.pl/log-002_033_IV3OV.html

2. http://vaglogi.pl/log-003_020_vFy8eH.html

3. http://vaglogi.pl/log-115_118_sZHwM6.html

4. http://vaglogi.pl/log-002_033_RkK97.html (na gazie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób loga 118 z odpietą wyczką od n75, turbo ładuje wiecej niż oczekuje program dlatego błąd. Mocno cofa zapłony, świece były wymieniane? Genralnie sugerowałbym powrót do serii i wtedy diagnoza. Bo program nie jest najlepszy i nie jest bezpieczny( wysoki afr).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiece były wymieniane tydzień temu na NGK  PFR6Q.  Co to znaczy wysoki AFR?

Wrzucam lag z odłączonym N75 :  

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztanga w turbinie jest źle ustawiona. Albo jest jakaś nieszczelność na wężach od n75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że przy regeneracji turbiny została źle ustawiona? Jest jeszcze na gwarancji turbina. Czyli najlepiej zacząć od tej sztangi a później ewentualnie zobaczyć jak wygląda mapa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogła być źle ustawiona na regeneracji, sprawdź dla pewności węże od n75 czy nie zagięte lub nieszczelne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajac speców od regeneracji to pewnie ustawili sztange na 0.5 0.6 bara

Wiekszosc "regeneratorów " turbin nie ma zielonego pojecia na temat dzialania sztangi w 1.8t bo umieja tylko zregenerowac turbine z golfa i passata TDI .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...